کد خبر: ۳۴۳۹۶۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۱۵ مهر ۱۳۹۴
عضو جامعه مدرسین:
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با انتقاد از برخی مسئولان که نرمش مقابل دشمن را نتیجه‌ بخش می‌دانند، خطاب به آنان تاکید کرد: آقایان باید ایستادگی در برابر دشمن و صراحت کلام را از رهبر معظم انقلاب بیاموزند.

به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در پاسخ به اینکه چرا دستگاه وزارت خارجه در قبال فاجعه منا و یا سفر به نیویورک رویه دیپلماسی انقلابی را در پیش نگرفت، گفت: متاسفانه برخی گمان دارند که نرمش در برابر دشمن نتیجه بخش‌تر است.

وی با بیان اینکه برخی افراد به جای موضع گرفتن در برابر رفتارهای غلط دشمن سعی بر کوتاه آمدن در برابر دشمن دارند، ادامه داد: باید بدانیم که هر قدر ما در برابر دشمنان کوتاه بیاییم دشمن بیشتر پیش می‌آید که نمونه آن رخدادی است که در عربستان پیش آمد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه اگر مسئولان و سیاستمداران ما همچون مقام معظم رهبری به میدان می‌آمدند و در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کردند نتیجه بهتری حاصل می‌شد، گفت: برخی مسئولان از اندیشه دشمنان غافل هستند و عمل آنها با واقعیتی که ما در دوران پس از انقلاب شاهد بودیم سازگار نیست.

گفتنی است در هفته‌های اخیر انفعال دستگاه سیاست خارجی کشورمان در خصوص فاجعه منا و همچنین دست دادن وزیر امورخارجه با رئیس جمهور آمریکا موجی از انتقادات را در فضای سیاسی و رسانه‌ای کشور به راه انداخته است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها