يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۴۰۱۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۱۵ مهر ۱۳۹۴
اصغر نیک‌سیرت مترجم برانکو ایوانکوویچ دچار سانحه شد. وضعیت عمومی او خوب است.
به گزارش پایگاه 598، اصغر نیک‌سیرت روز گذشته در حالی که با موتورسیکلت به سمت منزلش می‌رفت، به زمین خورد. همین مساله باعث شد کتف او دچار آسیب‌دیدگی‌ شود.

نیک‌سیرت چند روزی در تمرین پر‌سپولیس شرکت نخواهد کرد تا وضعیتش رو بهبودی برود و در غیاب نیک‌سیرت قرار است چلنگر وظیفه ترجمه برانکو را بر عهده بگیرد.

نیک‌سیرت  گفت: کتفم دچار آسیب‌دیدگی شده و درد شدیدی دارم و فعلا نمیتوانم در تمرینات شرکت کنم. پس از اینکه دردم کمتر شد به تمرین می‌روم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها