يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۴۰۲۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۱۵ مهر ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی پیش‌بینی کرد تا پایان سال قیمت‌ واقعی مسکن کاهش یابد.

حامد مظاهریان با بیان اینکه در نیمه دوم سال شاهد نوسانات بسیار کمی در بازار مسکن خواهیم بود، افزود: هرگونه افزایش قیمت در بازار مسکن پایین‌تر از نرخ تورم خواهد بود، بنابراین در بسیاری از مناطق احتمال کاهش قیمت واقعی مسکن نیز وجود دارد.

وی با اشاره به رکود حاکم بر بازار مسکن، تصریح کرد: اکنون تعداد زیادی مسکن خالی در کشور وجود دارد که بخشی از سرمایه سازندگان را بلوکه کرده است.

مظاهریان ادامه داد: یکی از اتفاقاتی که می‌تواند به رونق بازار مسکن کمک کند، این است که این خانه‌های خالی از سازندگان خریداری شود تا سرمایه آنها آزاد شود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: اگر سرمایه سازندگان مسکن آزاد شود، یقینا آنها دوباره ساخت‌‌وساز را در بازار مسکن آغاز خواهند کرد و به این ترتیب بازار از رکود خارج خواهد شد.

پیش از این رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران درباره قیمت مسکن در نیمه دوم امسال گفته بود: نرخ تورم به نسبت سال‌های ۹۱ و ۹۲ بسیار کنترل شده است، بنابراین سیر جهشی قیمت در شش ماهه دوم امسال پیش‌بینی نمی‌شود.

عقبائی با تاکید بر اینکه اکنون خریداران مسکن می‌توانند برای انجام معامله‌ای پایدار اقدام کنند، اظهار کرده بود: با توجه به رشد نامتعارف قیمت مسکن در سال‌های گذشته و نبود قدرت خرید از سوی مردم، ظرفیت افزایش قیمت‌ها در این بازار وجود ندارد.

منبع:آنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها