أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۴۰۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۱۵ مهر ۱۳۹۴
تروریست‌های داعش در حکمی جدید اعلام کردند تجاوز به زنان ایزدی موجب تغییر دین آنها می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، دیلی میل خبر داد، جنایات داعش ابعاد جدیدی به خود گرفته است بطوریکه تروریست‌ها در حکمی جدید اعلام کردند تجاوز ۱۰ مرد داعشی به یک زن ایزدی موجب مسلمان شدن وی می‌شود.

"بوشرا،" زن ایزدی ۲۱ ساله، که سابقه اسارت جنسی در بند داعش را داشته است فاش کرد: تروریست‌ها استدلال جدیدی برای آزار و اذیت جنسی زنان و دختران ایزدی پیدا کرده‌اند، آنها مدعی هستند اگر ۱۰ مرد داعشی به یک زن ایزدی تجاوز کنند، آن زن مسلمان می‌شود. به همین دلیل است که برده‌های جنسی مکرر میان تروریست‌ها خرید و فروش می‌شوند.

این زن ایزدی در ادامه افشاگری تاثربرانگیز خود افزود: زنانی که باردار می‌شوند مورد شدیدترین آزار و شکنجه‌ها قرار می‌گیرند و به شکلی دردناک جنین آنها سقط می‌شود. مراحل سقط جنین اغلب به اندازه‌ای دردناک و شوک‌آور است که، فرد قربانی قدرت حرکت و تکلم خود را برای مدتها از دست می‌دهد.

وی همچنین گفت: یکی از دوستان من زمانیکه ۳ ماهه باردار بود به دست داعش اسیر شد. تروریست‌ها برای آنکه بتوانند از او به عنوان برده جنسی استفاده کنند، مادر جوان ایزدی را مجبور به سقط جنین اجباری کردند. 

تروریست‌های داعش بالغ بر ۵ هزار ایزدی را در عراق قتل عام کردند و بیش از ۵۰۰ زن و کودک را به اسارت خود درآوردند. ۴۰۰ هزار ایزدی از "سینجار،" واقع در حومه موصل، فرار کرده و در اردوگاه آوارگان کردستان عراق ساکن شده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها