امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۴۴۰۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۱۵ مهر ۱۳۹۴
تعجب مگویان از رفتار آبی‌ها؛
مگویان که به دستور دکتر نوروزی حق شرکت در تمرینات را نداشت، روز دوشنبه تا به نزدیکی زمین بازی استقلال و امیدهایش رسید با اعتراض پرویز مظلومی روبه‌رو شد با این عنوان که چرا با لباس شخصی کنار زمین ایستاده‌ای؟
به گزارش پایگاه 598، داستان هرایر مگویان و استقلال پرویز مظلومی هم جالب است و هم سرگرم‌کننده! مدافع ارمنی آبی‌ها در دیدار برابر گسترش فولاد تبریز دچار کشیدگی عضله شد تا در جریان بازی مذکور تعویض شود.

هرایر پس از آن راهی کشورش شد چون با توجه به بدقولی استقلالی‌ها در حل مشکلات مالی‌اش، دل و دماغی برای تمرین نداشت. پس از آن بود که با چراغ سبز مدیران باشگاه درمورد حل مشکلات موجود، شنبه شب به ایران بازگشت.

هرایر خیال ارمنی‌ها را راحت کرد

یکی از دوستان مشترک ما و مگویان می‌گوید: «هرایر در ایروان تمام مدت پیگیر انجام برنامه درمانی‌اش بود و تمرینات بدنی و جلسات فیزیوتراپی‌اش منظم دنبال می‌شد.» روبرت توضیح می‌دهد که شرایط ویژه مگویان در ارمنستان سبب شد تا متولیان فدراسیون فوتبال این کشور هم پیگیر شرایط او برای بازگشت سریع به میدان باشند. درنهایت هم هرایر به آنها توضیح داد که مشکل حادی وجود ندارد و می‌تواند خیلی زود به زمین چمن برگردد.

نوروزی: تا پنجشنبه حق شرکت در تمرینات عمومی را نداری

به هر تقدیر مگویان به تهران برگشت تا هم با مدیران باشگاه گفت‌و‌گو کند و هم زیرنظر دکتر نوروزی درمانش را ادامه دهد. هرایر صبح یکشنبه MRI گرفت تا مردشماره یک کمیته پزشکی آبی‌ها بگوید: «شرایط بدی نداری اما بهتر است تا پنجشنبه در تمرینات عمومی شرکت نکنی.»

این طوری شد که هرایر تمریناتش را زیرنظر دکتر در کلینیک باشگاه استقلال دنبال کرد تا از شرایط لازم برای بازی دور نشود. آخر دکتر نوروزی خیالش را راحت کرده بود: «از نظر من به بازی آینده تیم مقابل پدیده می‌رسی اما همان‌طور که گفتم باید طبق برنامه حساب‌شده عمل کنی.»

سری برای شکستن کاسه و کوزه‌ها

مظلومی مظلوم گیر آوردهرایر می‌دانست دوشنبه تیم بزرگسالان با امیدهای باشگاه بازی دوستانه‌ای را برگزار می‌کند. این‌طوری شد که تصمیم گرفت پس از اجرای برنامه‌های درمانی تمرینی‌اش راهی کمپ شود و این دیدار را از نزدیک تماشا کند. البته ارمنی ساکت و آرام آبی‌ها نمی‌دانست دست سرمربی تیم از خارجی پرحاشیه‌ای مثل جاسم کرار دور است ضمن اینکه فشار زیادی را بابت ورود و خروج ریوالدوی برزیلی به اردوی استقلال تحمل می‌کند. مگویان تا به نزدیکی زمین بازی رسید با اعتراض پرویز مظلومی روبه‌رو شد با این عنوان که چرا با لباس شخصی کنار زمین ایستاده‌ای؟

سرمربی آبی‌ها به هرایر که هاج و واج مانده بود، گفت: «یا لباس ورزشی بپوش و وارد زمین شو یا اصلا اینجا نیا.»

روبرت دوست مشترک ما و مگویان می‌گوید: «هرایر هنوز هم متوجه نشده علت این برخورد سرمربی با او چه بوده است. آخر اگر قرار بود به خاطر مشکلات مالی لباس شخصی بپوشد و تمرین نکند که اصلا به ایران برنمی‌گشت. همه می‌دانند که مگویان پولکی نیست. این مدافع وقتی فصل قبل با پای مصدوم 90 دقیقه تمام برابر ذوب‌آهن‌ بازی کرد، نشان داد که بازیکن بی‌تعصبی نیست.»

روبرت توضیح می‌دهد: «هرایر از شرایط موجود آگاه نبود و از شرایطی که پیش آمد ناراحت شد چون به دستور دکتر نوروزی در تمرینات عمومی شرکت نکرده بود. مگویان می‌خواهد خودش را به بازی‌های استقلال برساند و به همین دلیل تا با پاسخ مثبت متولیان باشگاه مبنی بر حل مشکلات مالی روبه‌رو شد، اولین بلیت پرواز ایروان به تهران را تهیه کرد و راهی ایران شد.»


منبع : مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها