يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۴۰۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۰     ۱۵ مهر ۱۳۹۴
مجله خبری "7 ایام" چاپ مصر طرح روی جلد و بخشی از محتوای شماره اخیر خود را به موضوع سوریه و قدرت راهبری دکتر بشار اسد رییس جمهور این کشور اختصاص داده است.
به گزارش پایگاه 598، مجله خبری "7 ایام" چاپ مصر طرح روی جلد و بخشی از محتوای شماره اخیر خود را به موضوع سوریه و قدرت راهبری دکتر بشار اسد رییس جمهور این کشور اختصاص داده است. این مجله با انتشار عکسهای رییس جمهور سوریه به بیان قدرت رهبری و تصمیم گیری وی در بحران کشورش اشاره و وی را بشدت ستوده است.

روزنامه مصری:بشار اسد قدرتمند ترین رهبر عربی است+تصاویر

لازم به ذکر است که با سقوط دولت اخوان المسلمینی محمد مرسی رییس جمهور مخلوع مصر و روی کار آمدن دولت جدید در این کشور، تیرگی روابط سوریه و مصر که ناشی از حمایتهای گسترده گروه اخوان المسلمین مصر و محمد مرسی بود رو به بهبود گذاشته است. این روند همزمان با رشد فعالیتهای گروه تروریستی تکفیری داعش و القاعده در مصر و کمکهای گسترده اطلاعاتی سوریه به این کشور برای مبارزه با تروریسم تکفیری روند پرشتاب تری به خود گرفته است.

روزنامه مصری:بشار اسد قدرتمند ترین رهبر عربی است+تصاویر

بسیاری از رسانه ها و شخصیتهای مصری بطور قاطع حمایت خود را از دولت قانونی سوریه در جنگ با گروههای تروریستی مورد حمایت و ستایش خود قرار داده و معتقدند که دولت و ملت سوریه در نهایت از این عرصه نیز با سربلندی و موفقیت بیرون خواهند آمد.

روزنامه مصری:بشار اسد قدرتمند ترین رهبر عربی است+تصاویر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها