يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۴۰۶۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۱۵ مهر ۱۳۹۴
منابع امنیتی عراق از آزادی کامل شهر الرمادی در آینده ای نزدیک خبر دادند.
به گزارش پایگاه 598، المسله اعلام کرد: یک منبع امنیتی عراق امروز اعلام کرد که نیروهای مبارزه با تروریسم در ادامه نبرد با گروه های تروریستی در این کشور توانستند مناطق شمال الرمادی را آزاد کنند.

این منبع افزود: در جریان این نبرد مناطق «زنکوره» و «البوجلیب» در شمال الرمادی از یوغ داعشی ها آزاد شدند. همچنین جاده منطقه «الکیلو ۱۶۰» به منطقه «السبعینه» در غرب الرمادی نیز از اشغال تروریست ها خارج شد.

در همین راستا منابع امنیتی عراق اعلام کردند که شهر الرمادی مرکز استان الانبار به زودی از تروریست های داعش پاکسازی و آزاد می شود. نیروهای عراقی هم اکنون در حال پیشرفت از محورهای غربی و شمالی شهر الرمادی هستند و این نیروها در حال حاضر در نزدیکی تقاطع «الزنکوره» قرار دارند.
منبع: مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها