أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۴۰۶۷
زمان انتشار: ۱۵:۲۴     ۱۵ مهر ۱۳۹۴
در حالی که چند ماه بیشتر به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی باقی نمانده، پایگاه خبری «تایمز اسرائیل» در گامی تامل‌برانگیز اقدام به راه‌اندازی نسخه فارسی خود کرد.

به گزارش پایگاه 598، پایگاه خبری «تایمز اسرائیل» اخیرا در اقدامی تامل‌برانگیز، نسخه فارسی سایت خود را راه‌اندازی کرده است.

محتوای مطالب نسخه فارسی «تایمز اسرائیل» بیشتر مربوط به مسائل سیاست داخلی و خارجی ایران است که به طبع، با توجه به رویکرد رژیم صهیونیستی در قبال جمهوری اسلامی، موضوعات در این سایت به صورت گزینشی، یکسویه و مغرضانه منعکس شده است.

در نگاه اول، سوژه‌ها و عنوان‌هایی که در صفحه اصلی این سایت به نمایش درآمده،‌ شباهت بسیار زیادی به رسانه‌های ضدانقلاب‌ دارد که البته این رسانه صهیونیستی از مطالب رسانه‌های مذکور نیز به وفور در نسخه فارسی خود استفاده کرده است.

این اقدام در حالی صورت گرفته است که حدود پنج ماه و کمتر از شش ماه به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی زمان باقی مانده است.

پیش از این و در گامی مشابه، تلویزیون بی‌بی‌سی انگلیس نیز تلویزیون فارسی خود را 14 ژانویه سال 2009 (25 دی 1387) درست پنج ماه قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1388 راه‌اندازی کرده بود.

اکنون در آستانه برگزاری دو انتخاب مهم در ایران، این شائبه به شکل جدی وجود دارد که این رسانه صهیونیستی، تاثیرگذاری بر جامعه ایران در آستانه انتخابات را هدف خود قرار داده است.

پیش از این نیز رژیم صهیونیستی کوشیده بود از طریق ترور دانشمندان هسته‌ای، جاسوسی از ایران و ترغیب جامعه جهانی به اقدام نظامی علیه ایران، مانع دستیابی ایران به انرژی هسته‌ای مسالمت‌آمیز شود که با توافق ایران و 1+5، تاکنون در این هدف ناکام مانده است.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها