يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۴۰۷۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۱۵ مهر ۱۳۹۴
نامزد انتخابات آمریکا:
نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌ جمهوری آمریکا تأکید کرد رئیس‌جمهور آمریکا شود اگر لازم باشد از اقدام نظامی علیه تأسیسات هسته‌ای ایران استفاده می‌کند و سیاست آمریکا را بر پایه تغییر نظام در ایران بنا می‌گذارد.

به گزارش پایگاه 598، «کریس کریستی» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا در مصاحبه با شبکه «فاکس‌نیوز» تهدیدات علیه ایران را تکرار کرد و گفت که آمریکا باید در راستای تغییر نظام ایران حرکت کند و به ائتلاف بمباران تأسیسات هسته‌ای ایران بپیوندد.

این نامزد جمهور‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوی آمریکا که مخالف توافق هسته‌ای ایران است در مصاحبه خود اعلام کرد: «بهتر است رئیس‌جمهور بعدی آمریکا آماده حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران باشد. من آماده هستم».

وی تأکید کرد که اگر بعنوان رئیس‌جمهور آمریکا انتخاب شود، در همان روز اول ریاست‌جمهوری خود دو پیام به ایران ابلاغ می‌کند. اولین پیام این است که «این کشور هرگز سلاح هسته‌ای نخواهد داشت و اگر این به مفهوم استفاده از اقدام نظامی برای متوقف کردن سلاح هسته‌ای باشد، از این گزینه استفاده خواهیم کرد. دومین پیام این است که سیاست رسمی آمریکا بر تغییر نظام در ایران است».

وی درباره ایران لفاظی‌های خود را اینگونه ادامه داد: «اینها اراذل و اوباش مرگباری هستند که نمی‌توانید با آنها وارد گفت‌وگو شوید».

کریستی در ماه ژوئیه اوباما را به دروغگویی برای تصویب برجام در کنگره متهم کرد و گفت: «اگر این رئیس‌جمهور این توافق را دوست دارد، برود و آن را توجیه کند اما صادقانه این توافق را به بقیه بقبولاند و به مردم آمریکا دروغ نگوید».

وی همچنین در ماه آگوست با یک گروه یهودیان در دانشگاه «راتجرز» دیدار کرد و مخالفات خود را با برجام اعلام کرد و نمایندگان مردد کنگره را متقاعد کرد که با آن مخالفت کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۲ - ۱۵ مهر ۱۳۹۴
۰
۰
غلط زیادی.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۹ - ۱۶ مهر ۱۳۹۴
۰
۰
تو را بخدا اینکار را هیچوقت نکنید بعد از جنگ عراق که چندین سال میگذرد هنوز خودمان را پیدا نکردیم...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها