کد خبر: ۳۴۴۰۷۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۱۵ مهر ۱۳۹۴
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما نباید به خاطر چهار آدم ناجور که در عرصه بین‌المللی حرکت‌های ناجور می‌کنند مایوس شویم، کسی که حرکت نرم بکند از انقلاب حذف می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در جمع اعضای هیئت عاشقان ولایت در تبریز که با حضور کارکنان معاونت تعلیم و تربیت بسیجیان سپاه عاشورا برگزار شد، با تاکید بر ایفای نقش بسیج در جامعه اظهار داشت: حلقه‌های صالحین با محوریت روحانیون در معاونت‌های تعلیم و تربیت فعال هستند و ما در سطح کشور روحانیون فعالی در این زمینه داریم.

وی یکی از اهداف حضور در تبریز و آذربایجان‌شرقی را نظارت و بازرسی در زمینه مشکلات بسیجیان و حلقه‌های صالحین دانست و گفت: در برنامه‌های حضور در جمع بسیجیان شنونده نکته نظرات آنان هستیم تا راهکارها مشخص شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سخنان خود بر ضرورت حضور پررنگ و معنادار بسیج در جامعه تاکید کرد و گفت: باید زمینه‌ای فراهم شود تا بسیجیان جذب شده دائما با هم در ارتباط بوده و نوجوانان بسیجی را هدایت کرده و حواس سر گروه‌های حلقه‌های صالحین به بسیجیان نوجوان و جوان باشد.

وی خاطرنشان کرد: حضور بسیج در جامعه نباید منحصر به راهپیمایی‌ها و برنامه‌های تجمعی عادی و متداول باشد بلکه باید به صورت مستمر با جوانان بسیجی در ارتباط بوده و سر گروه‌های حلقه‌های صالحین به صورت مستمر با آنان در جریان باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: شهر تبریز پشتوانه فرهنگی و عقیدتی خوبی دارد و امکان فعالیت سرگروه‌های متخصص و باسواد در عین تقید به مسائل مذهبی و در واقع سرگروه خوب در این شهر کم نداریم.

سردار نقدی تاکید کرد: باید افراد متدین، خانواده شهدا و بسیجیان احساس وظیفه کنند و با جوانان و نوجوانان رفاقت کنند و آنان را جذب حلقه‌های صالحین کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما نباید به خاطر چهار آدم ناجور که در عرصه بین‌المللی حرکت‌های ناجور می‌کنند مایوس شویم، کسی که حرکت نرم بکند از انقلاب حذف می‌شود.

 این جلسه سر گروهان حلقه‌های صالحین معاونت تعلیم و تربیت به بیان نکته نظرات خود پرداختند.

تاکید بر استفاده از نیروهای ماهر مذهبی، تخصیص اعتبارات مالی برای فعالیت حلقه‌های صالحین، امکان استفاده از امکانات سپاه برای فعالیت حلقه های صالحین و لزوم روشنگری سیاسی از جمله موارد مورد تاکید این مربیان و سر گروه‌های حلقه‌های صالحین بود.

همچنین در این نشست برنامه مداحی برگزار شد و تنی چند از سرگروه‌های حلقه‌های صالحین به بیان نکات خود پرداختند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها