أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۴۰۸۹
زمان انتشار: ۲۳:۵۰     ۱۵ مهر ۱۳۹۴
آیت الله نوری همدانی:
حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشت: بررسی کنندگان بدانند این موضوع به عنوان سندی خواهد ماند لذا به گونه ای بررسی شود که آیندگان اشکال از کار ما نگیرند.
به گزارش پایگاه 598، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی امروز در جلسه درس خارج خود ضمن عرض تسلیت مجدد به خانواده قربانیان فاجعه منا، از حضور گسترده و باشکوه مردم در مراسم تشییع جنازه و مجالس بزرگداشت جان باختگان این حادثه قدردانی کرد.
 
وی با بیان این که حکومت عربستان همانند دوران جاهلیت اداره می شود و نوکری آمریکا و رژیم صهیونیستی افتخار آنان است، جنایت آل سعود در یمن را نشانه ای بر این مدعا دانست.

حضرت آیت الله نوری همدانی با یادآوری این نکته که برجام در حال طی مسیر قانونی خود هست، خطاب به بررسی کنندگان برجام اظهار داشت: بررسی کنندگان بدانند این موضوع به عنوان سندی خواهد ماند لذا به گونه ای بررسی شود که آیندگان اشکال از کار ما نگیرند.
وی خواستار حفظ خطوط انقلاب وخطوط قرمز نظام ومنافع ملی و توجه به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در روند بررسی برجام شد و تاکید کرد: تاکید می کنیم که به مذاکره کنندگان حمله نشود؛ تهمت نزنند در فضایی بدور از اختلاف مشکلات و اشکالات را برطرف کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها