يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۴۱۰۲
زمان انتشار: ۰۱:۱۸     ۱۶ مهر ۱۳۹۴
ریز گرد در شهرهای آبادان و خرمشهر به میزان 10 برابر حد مجاز، پرواز تهران - آبادان عصر چهارشنبه فرودگاه آبادان را لغو کرد.
به گزارش پایگاه 598، مسئول روابط عمومی فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان شامگاه چهارشنبه در این خصوص به ایرنا گفت: پرواز تهران - آبادان - تهران هواپیمایی قشم ایر به دلیل انتشار بیش از حد مجاز ریزگردها لغو شد.

شیما یوسفی شیخ رباط افزود: این پرواز با شماره 1216 ساعت 17:30 باید وارد آبادان می شد و با شماره 1217 ساعت 18:30 آبادان را به مقصد تهران ترک می کرد.

به گزارش ایرنا میزان آلودگی و غلظت گرد و خاک در شهرهای آبادان و خرمشهر در عصر چهارشنبه بیش از هزار و 514 میکروگرم بر متر مکعب بود که 10 برابر حد مجاز برآورد می شود.

فرودگاه آبادان ظرفیت هشت هواپیمای پهن پیکر را بطور همزمان در رمپ مسافری خود دارا می باشد.

این فرودگاه مطابق استانداردهای جهانی ساخته شده و ظرفیت هواپیماهایی به بزرگی بوئینگ ۷۴۷ و ایرباس-۳۴۰ را دارا است.


منبع: ایرنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها