کد خبر: ۳۴۴۲۱۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۱۶ مهر ۱۳۹۴
مستند «پای پیاده روی آب» کاری از گروه تلویزیونی سپاه جمعه( ۱۷ مهر)، ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما پخش می شود.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از سپاه نیوز، مستند «پای پیاده روی آب» با موضوع ورود سپاه به عملیات های مقابله به مثل دریایی، کاری از گروه تلویزیونی سپاه است که جمعه( ۱۷ مهر)، ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

این مستند که داستان ورود سپاه به عملیات های مقابله به مثل دریایی است، با فرمی متفاوت دلاوری شهید نادر مهدوی و یگان تحت امرش را روایت می کند.

بنابر این گزارش این مستند در گروه تلویزیونی سپاه و به تهیه کنندگی حسین ساختمانیان، نویسندگی و کارگردانی داود مرادیان با سبک مستند داستانی متکی بر کمیک استریپ به مدت ۴۲ دقیقه آماده شده است.

سایر عوامل این مستند داستانی یعقوب کرمی و پرستو خلیفه (بازیگران)، بشیر ادهمی ( مدیر تولید)،سیدمحمدعلی هاشمیان( تصویربردار) ، طاهر آجرلو (تدوین و گرافیک)، همت مومیوند و مریم رادپور(گویندگان) و رضا مهاجر به عنوان مترجم این مستند می باشند.

گفتنی است شهید نادر مهدوی فرماندهی یگانی را در سالهای ۱۳۶۵ و ۱۳۶۶ برعهده داشت که پس از انجام تعداد قابل توجهی عملیات به شدت از سوی آمریکایی ها مورد رهگیری قرار گرفته و نهایتاً در شب ۱۶ مهرماه سال ۱۳۶۶ در حالی که به همراه یگانش از سوی پنج چرخبال کم صدای آمریکایی مورد حمله قرار گرفت ،پس از ساقط کردن یکی از آنها به اسارت ناوگان دریایی آمریکا درآمده و پس از تحمل شکنجه های سنگین بر روی عرشه ناو به شهادت رسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها