أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۴۲۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۱۶ مهر ۱۳۹۴
ضرغامی با انشار عکسی از هما روستا و سید علی طباطبایی تجلیل کرد.
به گزارش پایگاه 598، رئیس سابق صدا و سیما روز گذشته در پستی از دو بازیگر تازه فوت شده، هما روستا و سید علی طباطبایی تجلیل کرد:

 



همای ترانه مادری!

پیکر هنرمند توانا و بازیگر باوقار و تحصلیکرده‌ی هنرهای نمایشی مرحومه سرکار خانم هما روستا بر دوش مردم حق شناس تشییع شد. خدایش رحمت کند.


کارنامه هنری او درخشان است. در تئاتر؛ سینما و تلویزیون. در کنار همه توانمندی‌های حرفه‌ای‌اش مهربان بود. این مهربانی در آثارش هم بروز و ظهور دارد. خواهر مهربان، در اثر ماندگار «از کرخه تا راین» و مادر مهربان در سریال «ترانه مادری».

 


تصویر مربوط به تقدیر از هنرمندان و عوامل این سریال به یاد ماندنی است.

 


مرحوم سیدعلی طباطبایی بازیگر جوان و آتیه داری که در اوج جوانی و به طور ناگهانی به دیار باقی شتافت نیز در تصویر دیده می‌شود. همکارانش از او هم جز مهربانی، دوستی، محبت و از خودگذشتگی چیز دیگری به یاد ندارند.

 


برای این فرزند و آن مادر در جوار رحمت حق آرزوی غفران می‌کنیم.

 



منبع : مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها