يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۴۲۲۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۱۶ مهر ۱۳۹۴
رئیس دفتر مقام معظم رهبری:
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه سخنان و موضع‌گیری حضرت‌‌آقا دولت عربستان را تکان داد، گفت: مطمئن باشید رهبر معظم انقلاب آل‌سعود را رها نمی‌کند.

به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام محمد محمدی‌گلپایگانی در حاشیه هفتمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: سخنان و موضع‌گیری رهبر معظم انقلاب دولت عربستان را تکان داد.

وی با تاکید بر اینکه گروه حقیقت‌یاب باید پیگیر فاجعه منا باشد، افزود: اعضای گروه حقیقت‌یاب باید متشکل از تمامی کشورهای اسلامی باشد تا فاجعه منا به‌صورت کامل و جامع پیگیری شود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه تمامی کشورهایی که در فاجعه منا کشته دادند باید سخت پیگیر کارشکنی‌های عربستان باشند، تصریح کرد: هر شخص یا مسئولی که در فاجعه منا کارشکنی کرد باید مجازات شود.

این مسئول فاجعه منا را یکی از فجایع بزرگ جهان اسلام دانست و اظهار کرد: فاجعه منا چه عمد و چه شبه‌عمد با بی‌کفایتی آ‌ل سعود به‌وقوع پیوست.

محمدی‌گلپایگانی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در نوشهر، گفت: رهبر معظم انقلاب موضع خود را با برخورد سخت و خشن نسبت به کارشکنی‌های آل‌سعود اعلام کردند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر تکرار کارشکنی‌های دولت عربستان نسبت به بررسی فاجعه منا ‌گفت: مطمئن باشید رهبر معظم انقلاب آل‌سعود را رها نمی‌کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
-
۱۲:۳۹ - ۱۷ مهر ۱۳۹۴
۰
۰
الله اکبر
به امید وحدت و یکپارچه شدن و بیداری تمام مسلمانان
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها