أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۴۲۲۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۱۶ مهر ۱۳۹۴
محمدرضا ژاله با حضور در پروژه تلویزیونی «معمای شاه» نقش شهید عبدالحسین واحدی را ایفا می کند.
به گزارش پایگاه 598، محمدرضا ژاله در رابطه با آخرین فعالیت های خود  گفت: این روزها در سریال تلویزیونی «معمای شاه» نقش شهید عبدالحسین واحدی را بازی می کنم. این کاراکتر بعد از شهید نواب صفوی از افراد مهم گروه فداییان اسلام به شمار می رود که در نبود ایشان رهبری گروه را به عهده گرفت. از نظر تفکر طبق آنچه در تاریخ آمده و کارگردان هم در این مجموعه رعایت کرده است شهید واحدی به لحاظ تصمیم های استراتژیک و رفتارهای چریکی شناخته شده بود.

وی افزود: در مدتی که بازیگری را به طور حرفه ای آغاز کردم شانس حضور در نقش های متفاوت از اتفاقات خوب زندگی من بود. در این سریال هم اندازه نقش من دقیقا به اندازه سهمی است که شهید عبدالحسین واحدی در تاریخ معاصر دارد. قبل از «معمای شاه» شناختی از این شخصیت نداشتم چون حتی در کتاب های درسی هم نامی از او ندیده بودم و مثل سایر هم نسل هایم نام شهید نواب صفوی را بیشتر شنیده بودم.

ژاله اظهار کرد: یکی از دلایل حضورم در این پروژه شباهت ظاهری من با شهید عبدالحسین واحدی بود. ضمن اینکه طی این سه سال به خاطر گریمی که داشتم فرصت حضور در پروژه های دیگر امکان پذیر نشد و اگرچه بخش های اصلی بازی من به اتمام رسیده است اما چند سکانسی از کار باقی مانده که احتمالا اواخر سال جاری ضبط خواهند شد.

این بازیگر در پایان گفت: همکاری با محمدرضا ورزی یکی از تجربیات مهم زندگی من بود. این کارگردان دید تاریخی کاملا بی طرفی دارد و در «معمای شاه» سعی کرد چکیده ای از تاریخ را با کمترین تغییر و بدون تحریف همانگونه که هست بیان کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها