أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۴۴۲۳۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۱۶ مهر ۱۳۹۴
نیروی هوایی روسیه طی هفت روز بیش از صد پرواز رزمی انجام داده و به مواضع داعش در سراسر سوریه حملاتی را انجام داده است. طبق برخی از اطلاعات ، افزایش شدت بمبارن ها برخی از گروه های افراط گرا را مجبور به فرار کرده است.
به گزارش پایگاه 598، روسیه عملیات مبارزه با داعش در سوریه را روز 30 سپتامبر آغاز کرده است. طبق گزارش وزارت دفاع روسیه، هواپیماهای روسی از آن زمان با انجام 120 پرواز رزمی، 110 هدف را در اراضی تحت کنترل تروریست ها منهدم کرده اند. علاوه بر این چهار ناو ناوگان روسیه در خزر روز 7 اکتبر به نیروی هوایی روسیه پیوسته و 26 موشک کروز به سوی مواضع داعش در سوریه شلیک کردند که تمام آنها به اهداف مقرر اصابت کردند.

اهداف منهدم شده: 71 نفربر زرهی، 30 ماشین، 19 مقر فرماندهی، دو نقطه ارتباطات،23 انبار تسلیحات و سوخت، شش کارخانه تولید مواد منفجره، چند موضع توپخانه، چند اردوگاه آموزشی.

نیروی هوایی روسیه اهدافی را در سراسر خاک سوریه، از رقه، باصطلاح پایتخت داعش واقع در شمال شرقی این کشور گرفته تا شهر باستانی پالمیرا، واقع در غرب بمباران کرده است. به گزارش وزارت دفاع روسیه بمبارن ها به روحین رزمی داعشی ها لطمه وارد آورده و هزاران نفر از آنها را وادار به فرار کرده است.

افراط گرایانی که تصمیم گرفته اند بمانند تسلیحات و ماشین های نظامی سالم مانده خود را با عجله به نواحی پرجمعیت برده و از ساکنان شهرها و آثار تاریخی به عنوان پوشش استفاده می کنند.

روسیه از 30 سپتامبر حملات هوایی دقیق خود را به مواضع داعش در سوریه را آغاز کرده است. به گزارش وزارت دفاع روسیه هواپیماهای روسی طی روزهای اخیر دهها هدف از جمله کارخانه های تولید مواد منفجره، مقر های فرماندهی و انبارهای مهمات تروریست ها را بمباران کرده اند. اهداف بر اساس داده های سرویس های اطلاعاتی روسیه و سوریه از جمله از طریق شناسایی هوایی انتخاب می شوند.

ریاض حداد، سفیر سوریه در روسیه تائید کرد که حملات هوایی فقط علیه گروه های مسلح تروریستی صورت می گیرد و هدف آنها معارضان یا افراد غیر نظامی نیست. به گفته آقای حداد، ارتش سوریه درباره مختصات محل های استقرار تروریست ها، اطلاعات دقیق در اختیار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها