يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۴۲۴۴
زمان انتشار: ۱۶:۵۵     ۱۶ مهر ۱۳۹۴
پایانی بر روند سوء استفاده‌ی رسانه های جریان خاص از یک خبر؛
یکی از طلاب قبل از شروع درس، خدمت حضرت آیت الله جوادی آملی می رسند و با حفظ احترام ، ماجرای هتک حرمت به طلاب در مسجد اعظم را برای ایشان تعریف می کند و چون این صحبتها طولانی می شود و وقت درس به پایان می رسد باعث می شود که درس ایشان برگزار نشود. همچنین شاهدان ماجرا تعریف می کنند زمانی که آن طلبه ماجرا را برای حضرت آیت الله جوادی تعریف می کردند ایشان از هتک حرمت به طلاب ناراحت شده بودند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، چند روزی است عده ای در رسانه های خود اینگونه ادعا می کنند که جمعی از طلاب که در مسجد اعظم قم متحصن شده بودند به درس حضرت آیت الله جوادی آملی رفته اند و با هتک حرمت، درس ایشان را به تعطیلی کشانده اند. این موضوع در حالی مطرح می شود که بعد از پیگری های صابرنیوز از مسئول دفتر، مسئول دروس و مسئول تیم حفاظت ایشان مشخص شد که ماجرا ی هتک حرمت به درس ایشان کذب محض است و به هیچ وجه ماجرا به این شکل نبوده است.
 
بعد از پیگری صابرنیوز و صحبت با شاگردانی که روز یکشنبه در درس آیت الله جوادی آملی حضور داشتند، مشخص شد اصل ماجرا اینگونه بوده است که یکی از طلاب قبل از شروع درس، خدمت حضرت آیت الله جوادی آملی می رسند و با حفظ احترام ، ماجرای هتک حرمت به طلاب در مسجد اعظم را برای ایشان تعریف می کند و چون این صحبتها طولانی می شود و وقت درس به پایان می رسد باعث می شود که درس ایشان برگزار نشود.  همچنین شاهدان ماجرا تعریف می کنند زمانی که آن طلبه ماجرا را برای حضرت آیت جوادی تعریف می کردند ایشان از هتک حرمت به طلاب ناراحت شده بودند.
 
همچنین طی صحبتهایی که خبرنگار صابرنیوز با جناب آقای رضوی مسئول دفتر حضرت آیت الله جوادی املی داشتند ایشان ماجرا را این گونه تعریف کردند: در روز یکشنبه قبل از شروع درس، یکی از طلاب برای صحبتی خدمت آیت الله جوادی آملی رسیدند و به خاطر اینکه صحبتهای وی طولانی شد و زمان درس هم به پایان رسیده بود، درس برگزار نشد و هیچ گونه هتک حرمتی صورت نگرفت و ماجرای هتک حرمت به درس آیت الله جوادی آملی کذب محض است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها