يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۴۲۴۹
زمان انتشار: ۲۱:۰۴     ۱۶ مهر ۱۳۹۴
با پیگیری خبرنگار بولتن نیوز از منابع آگاه
پیگیری‌های خبرنگار بولتن نیوز از منابع آگاه و مطلع، معلوم شدن این شایعه کاملا کذب بود و کاملا تکذیب می‌شود. بنابراین و براساس گفته‌های منابع کاملا موثق، میرحسین موسوی در سلامت کامل به سر برده و هیچ مشکلی که حیات و یا حتی سلامت وی را تهدید کند وجود ندارد.
به گزارش پایگاه 598، امروز در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها شایعه‌ای منتشر شده که در حال فراگیر شدن است. و آن شایعه درخصوص یکی از سران فتنه یعنی میرحسن موسوی است. براساس این شایعه، ادعا می‌شود که میرحسین موسوی امروز فوت کرده است.

اما با پیگیری‌های خبرنگار بولتن نیوز از منابع آگاه و مطلع، معلوم شدن این شایعه کاملا کذب بود و کاملا تکذیب می‌شود. بنابراین و براساس گفته‌های منابع کاملا موثق، میرحسین موسوی در سلامت کامل به سر برده و هیچ مشکلی که حیات و یا حتی سلامت وی را تهدید کند وجود ندارد.

بدیهی است که در شرایط امروزین کشور، باید از مسائل حاشیه‌ای و غیرضروری اجتناب ورزیده و در صورت بروز هر اتفاقی، خبر وقوع و کیفیت آنرا تنها از مراجع رسمی جویا شد و هیچ اعتنا و اعتمادی به مراکز سخن‌پرانی نباید نمود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۴
۰
۰
به جهنم فوت کرده
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۷ - ۱۶ مهر ۱۳۹۴
۰
۰
مثلا اگر یک فتنه گر بمیرد خیلی مهم است ؟ انهایی که در جریان فتنه بیگناه با دسیسه همین میر حسین کشته شدند مهم هستند نه میر حسین .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۰ - ۱۷ مهر ۱۳۹۴
۰
۰
بالاخره هر انسانی خواهد مرد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۱ - ۱۷ مهر ۱۳۹۴
۰
۰
lمانند جدش امام موسی کاظم(ع)
پاسخ
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۹ - ۱۷ مهر ۱۳۹۴
۰
۰
اینها عمر سگ دارند مثل لیدرشان اکبر ه مگه میمیرند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴
۰
۰
به درک مرد که مرد
برای من هم پیام اومد خیلی خوشحال شدم
ولی بعد فهمیدم دروغه ناراحت شدم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها