أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۴۳۳۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۱۸ مهر ۱۳۹۴
سخنگوی کمیسیون برجام گفت: طرح مباحثی مبنی برتصمیم اصولگرایان برای آبستراکسیون جلسه علنی بررسی طرح برجام کذب محض بوده و با اهداف سیاسی مطرح می شود.
به گزارش پایگاه 598، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون برجام، در خصوص اظهارات برخی اصلاح طلبان مجلس مبنی بر احتمال آبستراکسیون جلسه علنی بررسی برجام توسط اصولگرایان گفت: این شایعات که از سوی ستادهای انتخاباتی اصلاح طلبان مطرح می شود، کذب محض است.

نماینده مردم ورامین در مجلس ادامه داد: اصولگرایان در خصوص طرح برجام نظرات مستند و مستدل دارند که در هنگام بررسی کلیات و جرئیات طرح برجام اعلام خواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون برجام گفت: کمیسیون برجام نیز هفته گذشته گزارشی مستند به بند های برجام، قعطنامه و ضمائم آن ارائه داد اما متاسفانه تعدادی از اعضای کمیسیون که قبلا نظر خود را در بررسی بند های این گزارش ارائه داده بودند بیانیه ای دادند و بعد از گزارشی در مورد ۱۶۵ امتیاز برجام ارائه کردند.

وی ادامه داد: هیچ یک از این ۱۶۵ امتیاز به بند های برجام یا قعطنامه و یا ضمائم آن ارجاع نشده بود. به نظر می رسد این گزارش مستند و مستدل نبوده و عوام فریبی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: طرح احتمالاتی مبنی بر ترک مجلس توسط اصولگرایان در جلسه بررسی برجام نیز با اهداف عوام فریبی بوده و کذب محض است.

نقوی با بیان اینکه نظرات شخصی من با نظر کمیسیون متفاوت است گفت: نظر شخصی من این است نباید به گزارش کمیسیون امنیت ملی در مورد برجام رای مثبت بدهیم. من فردا به عنوان مخالف طرح برجام صحبت کرده واستدلال می کنم.

وی در پایان از اقدام هیات رئیسه در عدم ارجاع طرح برجام به کمیسیون برجام انتقاد کرد و گفت: هیات رئیسه مجلس حتی طرح برجام را به عنوان کمیسیون فرعی نیز به کمیسیون ویژه برجام ارائه نداده است.
منبع: مهر
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها