امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۴۴۳۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۱۸ مهر ۱۳۹۴
نماینده سابق ولی فقیه در بنیاد شهید گفت: نامه محرمانه رهبر معظم انقلاب حزب‌الله را در جنگ 33 روزه احیا کرد.

به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان پیش از ظهر امروز در چهارمین یادروز سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه اظهار کرد: دوران امام راحل و مقام معظم رهبری وجوه تشابه و افتراق فراوانی دارد، اما جنبه‌های ایجابی و اشتراکی این دو شخصیت شگفت‌انگیز است.

وی با اشاره به وجوه افتراق میان زمان زمامداری این دو شخصیت، گفت: در شرایط فعلی دشمنی دشمنان کشور بسیار پیشرفته‌تر و سازمان‌یافته‌تر شده است، اما این دو شخصیت در تمام ابعاد زندگی و مبادی فکری و مواضع تشابهات حیرت‌انگیزی دارند.

نماینده سابق ولی فقیه در بنیاد شهید ادامه داد: مقام معظم رهبری در مدت رهبری خود اصول و خط مشی‌ امام راحل را تفسیر و تبیین کرده و در مقام عمل آرمان‌های امام(ره) در حد بسیار بالایی محقق کرده‌اند.

رحیمیان بیان داشت: در تمام نظام جمهوری اسلامی مسئولی نداشته‌ایم که به اندازه مقام معظم رهبری به خانواده‌های شهدا و ایثارگران توجه و عنایت داشته باشد در حالی‌که مسئولیت‌ها و گستره مشغله ایشان قابل مقایسه با هیچ مسئول دیگری نیست.

وی یادآور شد:‌ رهبر معظم انقلاب زمانی‌ که نیازمند رفع خستگی باشد به دیدار خانواده‌های شهدا و ایثارگران، زیارت امام رضا(ع) و یا مسجد جمکران می‌روند.

رحیمیان گفت: در کشورهای دیگر خانواده‌های مقتولان جنگی جزو آسیب‌‌رسان‌ترین و معترضان به نظام آن کشور هستند، اما در ایران خانواده‌های شهدا الگو گرفته از خانواده‌های شهدای کربلا هستند و هر خانواده‌ای که شهید بیشتری تقدیم کرده به نظام بیشتر عشق می‌ورزد.

تولیت مسجد مقدس جمکران بیان داشت: رهبر معظم انقلاب گاهی به‌صورت ناشناس و در خلوت در مسجد جمکران حضور می‌یابند و مشغول عبادت می‌شوند و یکی از مصادیق بارز کرامات مسجد جمکران در نامه ایشان به رهبر حزب‌الله لبنان است.

وی ادامه داد: سیدحسن نصرالله پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه به‌عنوان معجزه قرن را مدیون نامه رهبر معظم انقلاب که به آنها وعده پیروزی داده بود می‌داند.

رئیس اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: ایشان در این 33 روز دو نامه برای رهبر حزب‌الله لبنان فرستادند که یکی رسانه‌ای شد و دیگری محرمانه ماند که معظم‌له در آن وعده پیروزی به آنها داده بودند و پس از ادای نماز امام زمان(عج) در مسجد جمکران از سوی ایشان این نامه را نگاشته بودند.

رحیمیان با تصریح اینکه نامه رهبر معظم انقلاب حزب‌الله را در جنگ 33 روزه احیا کرد، گقت: این از الطاف خداوند بود که نیرویی چند هزار نفره در برابر لشکری مسلح به تجهیزات روز دنیا اینگونه مقتدرانه پیروز شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها