أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۴۳۵۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۱۸ مهر ۱۳۹۴
در طرحی که دو ماه پیش احمد توکلی برای بازگشت مخابرات به دولت تهیه کرد و اکنون در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته، سیاست‌گذاری و نظارت عالیه بر شبکه‌های سیم مسی، ودایع و تهاتر بدهی از اموال مخابرات دیده شده است.
به گزارش پایگاه 598، حدود 2 ماه پیش احمد توکلی طرحی را برای بازگشت مخابرات به دولت و اصلاح واگذاری این شرکت در مجلس تهیه کرد که به امضای برخی نمایندگان مجلس نیز رسید.

چندی بعد توکلی به دلیل وعده رئیس ستاد اجرایی فرمان امام برای رسیدگی به اوضاع، این طرح را مسکوت گذاشت.

اخیرا پس از حضور وزیر ارتباطات در شهرستان تربت جام، نماینده مردم این شهرستان در مجلس با توجه به گلایه فعالان ICT این شهرستان از عدم همکاری مخابرات وعده پیگیری طرح بازگشت مخابرات به دولت را از شنبه هفته جاری (امروز) ارایه داده است.

طبق جزئیات طرح بازگشت مخابرات به دولت که در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته، از مهمترین موارد این طرح می‌توان به موضوعات زیر اشاره کرد.

سیاست‌گذاری، نظارت عالیه مدیریتی بر سازه‌ها و شبکه‌های سیم مسی در اختیار وزارت ارتباطات باشد و در صورت عدم تمکین مخابرات امکان جریمه پیش‌بینی شود.

موضوع ودایع تلفن همراه، بررسی معامله مخابرات، فروش املاک مخابرات از دیگر موضوعات مهم در این طرح است.

همچنین تهاتر دیون مخابرات از اموال این شرکت که دولت با هماهنگی خزانه بتواند بدهی‌های مخابرات را از اموال این شرکت بازپس گیرد در این طرح دیده شده است همچنین در بندی از این طرح به موضوع جرایم و ممنوع‌الخروج شدن مدیران مخابراتی در صورت عدم تمکین به مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات (زیر مجموعه وزارت ارتباطات) اشاره شده است.

منبع:فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۴ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴
۰
۰
چه خوب چه نیکو . بخش خصوصی در این چند سال فقط جیبش را پر کرده بدون کوچکترین ارائه خدمات
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها