أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۴۳۸۸
زمان انتشار: ۱۵:۵۴     ۱۸ مهر ۱۳۹۴
رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در نشست خبری افزود: دو فراکسیون اصولگرای مجلس باید بدون حق وتو و با منطق طرح را مطرح کنند/ بروجردی از ابتدا تیمی تشکیل داد که از برجام دفاع کند و در دفتر ابوترابی جلسه تقسیم کار گذاشتند
به گزارش پایگاه 598، علیرضا زاکانی رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: شهریور روش کار و چهارم سند رسانه‌ای کمیسیون را تصویب کردیم.

زاکانی با بیان اینکه همه کارها در کمیسیون مبتنی برعقل جمعی بود گفت: به هیچ وجه هیچ کاری سلیقه‌ای و شخصی نبود.

وی با اشاره به اینکه آئین نامه کار و روش بندی کمیسیون را در قبال ایراداتی که برخی از دوستان می‌گرفتند ارائه میکردم گفت: 40سوال برای وزارت خارجه ارسال شد که بی جواب ماند.

رئیس کمیسیون برجام با بیان اینکه همه مصوبات کمیسیون بصورت رسمی صورت گرفته و هیچ مصوبه‌ای غیر رسمی نبود گفت: همه دست‌خط ها و صوت دوستان موجود است.

وی با بیان اینکه آقای لاریجانی طرحی آماده کرده بودند و دوبار خدمت حضرت آقا تقدیم کردند که پاسخ نگرفتند گفت: مجلس باید اراده کند ک در راس امورباشد.

زاکانی افزود: طرح مطرح شده در خصوص برجام برخلاف ماده 145 و آیین نامه داخلی مجلس است.

وی در خصوص اینکه چرا دارند از کمیسیون انتقام می گیرند اظهار داشت: باید گفت چون به خاطر اتقان کار نمی‌توانند به کار کمیسیون خدشه وارد کنند لذا به حواشی میپردازند.

رئیس کمیسیون برجام اظهار داشت: باید طرحی قوی تر از طرح یک فوریتی ارائه شود که فردا پیشنهاد آن را میدهیم؛ دو فراکسیون مجلس باید بدون حق وتو و با منطق طرح را مطرح کنند.

وی با بیان اینکه آقای بروجردی از ابتدا نگاه جزیره‌ای داشتند و تیمی تشکیل دادند که از برجام دفاع کنند گفت: در دفتر آقای ابوترابی جلسه گذاشتند تا تقسیم کار کنند که چگونه از برجام دفاع کنند، این را خود آقای ابوترابی هم اذعان داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۶ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴
۰
۰
باسلام من امیدوارم روزی برسد که مردم غیورقم دیگر به این آقا رای ندهند.
پاسخ
عبد الله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۰ - ۱۹ مهر ۱۳۹۴
۰
۰
خدا ازشون نگذره که به مملکت خیانت میکنند
فقط در زمان احمدی نژاد مجلس در راس امور بود دیگه اکننون نمایندگان مرده اند که به دولت فشار بیاورند که لایحه بدهد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها