أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۴۴۰۵
زمان انتشار: ۱۷:۴۳     ۱۸ مهر ۱۳۹۴
رامبد جوان گفت: اگر قرار به این باشد که کسی باخبر شود، خودمان آن را رسانه‌ای می‌کنیم. واقعا مانده‌ام که چه بگویم و ترجیح می‌دهم بیش از این حرفی نزنم.
به گزارش پایگاه 598، رامبد جوان که از رسانه ای شدن این خبر جا خورده بود، پرسید: برای چه چنین سوالی می‌پرسید؟ مگر کسی چیزی گفته؟
  
 
به رامبد جوان گفتیم که برخی از خبرنگاران نود این خبر را رسانه‌ای کرده‌اند که او با عصبانیت گفت: این لوس بازی‌ها برای چیست؟ من اگر بخواهم بیننده‌های برنامه‌ام را سورپرایز کنم، چکار کنم؟ چرا باید چنین خبری بدون اطلاع من رسانه ای شود؟
 
 
اگر قرار به این باشد که کسی باخبر شود، خودمان آن را رسانه‌ای می‌کنیم. واقعا مانده‌ام که چه بگویم و ترجیح می‌دهم بیش از این حرفی نزنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها