أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۴۴۲۲
زمان انتشار: ۰۸:۵۲     ۱۹ مهر ۱۳۹۴
برجام، ترکمنچای دیگر است /
دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برجام، عهدنامه ترکمنچای دیگری است گفت: بی‌قانونی دولت در قضیه برجام مشهود است.

به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی شامگاه شنبه در نشست جمعی از طلاب قزوین که با هدف مطالبه مردم از نمایندگان برای رد برجام در مسجد شیخ‌الاسلام برگزار شد، اظهار داشت: برجام ترکمنچای دیگری است و دشمن با استفاده از آن می‌خواهد در کشور نفوذ داشته باشد.

وی افزود: مسئله دشمنان فراتر از موضوع هسته‌ای است و آنها با اصل نظام اسلامی مشکل دارند که می‌خواهند از برجام به عنوان روزنه‌ای برای نفوذ در کشور استفاده کنند.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون توانسته‌ایم با فرمول مقاومت بسیاری از تهدیدهایی که سد راه ما بوده را از میان برداریم که از جمله این تهدیدها می‌توان به صدام، ضد انقلاب، منافقان، آمریکا و رژیم صهیونیستی اشاره کرد که امروز نیز می‌توانیم تهدیدها را از میان برداریم.

حسینی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص مسایل هسته‌ای و اینکه مذاکره با آمریکا ممنوع است تصریح کرد: امروز یمن، حزب‌الله و مسلمانان آزادی‌خواه نشانه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند که دشمنان قصد دارند با استفاده از برجام، این قدرت را نابود کنند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بی‌تردید برجام سد راه حمایت جمهوری اسلامی ایران از گروه‌های مقاومت در منطقه غرب آسیاست و مسئولان آگاه باشند که اگر دشمنان بدانند مقاومت ضعیف شده، در حمله به ایران تردید نمی‌کنند.

این نماینده مجلس با یادآوری نطق خود در صحن علنی مجلس خاطرنشان کرد: با صدای بلند فریاد می‌زنم که با برجام مخالف هستم و این مخالفت نیز نه به خاطر مسایل سیاسی بلکه از روی اعتقاد و تشخیص است تا آیندگان قضاوت بدی درباره ما نکنند.

وی عنوان کرد: در قضیه برجام دولت توپ را به زمین دولت انداخته است و باید دانست نتیجه برجام چیزی جز ضعف قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه نخواهد بود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با طرح دوفوریتی و سه فوریتی نیز مخالفت خود را اعلام کرده‌ام و روز یکشنبه نیز قطعا مخالفت خود را با برجام اعلام خواهم کرد.

حسینی اضافه کرد: دولت امروز، احمدی‌نژاد را به بی‌قانونی متهم می‌کند ولی خودش بدترین بی‌قانونی‌ها را انجام می‌دهد که نمونه آن را در این قضیه فرجام مشاهده می‌کنیم.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس در خاتمه از دیگر نمایندگان خواست تا در جلسه روز یکشنبه مجلس طوری عمل کنند تا آیندگان به نیکی از آنها یاد کرده و ضعف جمهوری اسلامی ایران را رقم نزنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها