أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۴۸۷۸
زمان انتشار: ۰۹:۲۳     ۲۱ مهر ۱۳۹۴
شبکه تلویزیونی «آی فیلم» برای ماه محرم چند سریال تهیه کرده که از جمله آنها می توان به «مختارنامه» و «شب دهم» اشاره کرد.

به گزارش پایگاه 598، شبکه آی فیلم انگلیسی از شب گذشته پخش مجموعه «رخنه» را آغاز کرده است.

این سریال به کارگردانی حسین تبریزی ساخته شده و علیرضا جلالی تبار، زیبا بروفه، عنایت بخشی، امیر غفارمنش، نیلوفر شهیدی، آتش تقی‌پور، رحیم نوروزی، میرطاهر مظلومی، زهرا سعیدی، افشین سنگ‌چاپ، آرزو ابی‌زاده، بیتا خردمند و مینا جعفرزاده به ایفای نقش پرداخته اند.

این سریال هر شب ساعت 23:30 به وقت تهران پخش می شود.

همچنین از ابتدای آبان ماه هرشب سریال «شب دهم» ساعت 21:30 به وقت تهران روی آنتن می رود و تکرار آن نیز 13:30 و 5:30 روز بعد خواهد بود.

این سریال در سال 80 به کارگردانی حسن فتحی ساخته شد و حسین یاری، کتایون ریاحی، رویا تیموریان، ثریا قاسمی، پرویز پورحسینی، محمود پاک نیت، پرویز فلاحی پور و آتش تقی پور از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

همچنین مجموعه «مختارنامه» از شب عاشورا روی آنتن آی فیلم عربی می رود. این سریال نیز 23:30 روانه آنتن خواهد شد.

«مختارنامه» اثری فاخر به کارگردانی داوود میرباقری است که به قیام و شهادت مختار ثقفی می پردازد. فریبرز عرب نیا بازیگر اصلی این سریال است.

همچنین سریال «زمانی برای عاشقی» از 24 مهر ساعت 18:30 با تکرار 2:30 بامداد و 10:30 پخش خواهد شد.

«خون بها» نیز مجموعه نمایشی دیگری است که پخش آن از 23 مهر شروع می شود و در ساعات 16:30 و 30 بامداد و 8:30 به روی آنتن می رود.

سری دوم «روزگار جوانی» نیز از 22 مهر روی آنتن آی فیلم می رود. این مجموعه هر روز ساعت 17:30 پخش می شود و تکرار آن در روز بعد ساعت 1:30 بامداد و 9:30 خواهد بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها