أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۴۸۹۳
زمان انتشار: ۰۹:۴۶     ۲۱ مهر ۱۳۹۴
معاون فرهنگی اجتماعی شهردار مشهد با بیان اینکه باید معارف انقلاب را با معارف عاشورا همراه با هم در جامعه ارائه دهیم، گفت: مداحان سرداران خط شکنی محاصره اهل‌بیت(ع) هستند.

به گزارش پایگاه 598، وحید جلیلی شامگاه دوشنبه در مراسم استقبال از ماه محرم که با حضور اقشار مردم و جامعه مداحان استان خراسان رضوی در جامعه‌ الحسین مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در قرآن چند تابلو از زندگی اهل‌بیت(ع) وجود دارد که خداوند در آنها شخصیت اهل‌بیت را برای انسان‌‌ها معرفی می‌کند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار مشهد افزود: باید گفت اهل‌بیت(ع) در مجالس حضور دارند لذا برخی از مردم در زندگی غرق در تجملات هستند و ادعای ولایت و ارادت به اهل‌بیت(ع) دارند.

جلیلی بیان کرد: در همین شهر مشهد هستند کسانی که محافل و زندگی آنچنانی دارند و دم از اهل‌بیت(ع) می‌زنند لذا مظلومیت اهل‌بیت به گونه‌ای دیگر قابل رویت است.

وی با بیان اینکه تشیع مظلوم است، افزود: انقلاب اسلامی حرکتی بود برای احیای این دین که یک دین کامل داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مرحوم آیت‌الله اراکی در یک زمانی فرمودند اگر امام خمینی(ره) در دوره امام حسین (ع) حضور داشتند جزو آن دسته یاران امام بودند و نفر 73 در صف همراهان امام در عاشورا می‌بودند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار مشهد خاطرنشان کرد: امروز در جامعه نیاز داریم که این وضعیت را درست تبیین کنیم، یک عده در عاشورا امام را به لحاظ مکانی محاصره کردند و امروز نیز یک عده به نام تشیع و ولایت چنین اقدامی را می‌خواهند پیش ببرند، اینکه رهبری تشیع انگلیسی نام بردند مصداق این نمونه‌ها است.

وی با اشاره به بروز باورهای غلط در عزاداری‌های شیعیان تاکید کرد: عده‌ای با استفاده از قمه‌زنی به عزاداری می‌پردازند و در کنارش ادعای ولایت هم دارند و امام حسین (ع) را همانند دوران امامت ایشان محاصره می‌کنند لذا باید این محاصره را بشکنیم با این نگرش شما سرداران این خط شکنی هستید.

جلیلی با بیان اینکه کسی که جانش را با حب اهل‌بیت(ع) آمیخته کرده باشد می‌تواند این خط را بشکند، یادآور شد: یک عده شیعه قلابی امروز می‌خواهند امام حسین (ع) را محاصره کنند و مراقبت می‌کنند که از مجالس و عزاداری ما مبادا گردی به مستکبران عالم بنشیند و آمریکا ناراحت شود و یا به شیاطین این حس را دست بدهد که انها را مانند یزید سرنگون کند در همین راستا اقدام بزرگی که می‌توان انجام داد این است که باید معارف انقلاب را با معارف عاشورا همراه با هم در جامعه ارائه دهیم به طوری که 8 هزار شهید در شهر مشهد مقدس داریم و آنها افرادی بودند که به اهل‌بیت(ع) ارادت داشتند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها