أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۴۸۹۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۲۱ مهر ۱۳۹۴
نخست وزیر عراق دستور آغاز مرحله دوم آزادسازی استان صلاح الدین را با رمز «لبیک یا رسول الله» صادر کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از سومریه نیوز، حیدر العبادی نخست وزیر عراق روز دوشنبه دستور آغاز مرحله دوم آزادسازی استان صلاح الدین را صادر کرد.

براساس این گزارش، دفتر نخست وزیری عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که حیدر العبادی مرحله دوم عملیات در صلاح الدین و در نزدیک پالایشگاه بیجی را با رمز «لبیک یا رسول الله» آغاز کرده است.

وی با حضور در جمع فرماندهان نظامی و امنیتی استان صلاح الدین دستور آغاز مرحلعه دوم عملیات را صادر کرد.

ارتش و نیروهای بسیج مردمی عراق در اوایل سال جاری طی عملیاتی گسترده توانستند شهر تکریت مرکز استان صلاح الدین را از وجود تروریست‌ها پاکسازی کنند و کنترل این شهر را در اختیار بگیرند.

با این حال تروریست‌های داعشی همچنان در شهرهای موصل در استان نینوا و الرمادی در استان الانبار حضور دارند و نبردها برای آزادسازی این شهرها ادامه دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها