أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۴۹۰۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۲۱ مهر ۱۳۹۴
زمزمه تغییرات برخی مدیران نفتی /
در حالی شنیده شده رأی دادگاه کرسنت در حال نهایی شدن است، که زمزمه برخی تغییرات احتمالی در بدنه مدیران ارشد نفتی کشور به گوش می‌رسد.
به گزارش پایگاه 598، پرونده قرارداد صادرات گاز ایران به شارجه امارات که به کرسنت معروف شده است، چندی است که در دستگاه قضایی ایران در حال پیگیری است و شنیده شده که این پرونده در مراحل نهایی صدور رأی قرار گرفته و احتمالاً برخی مسئولان نفتی هم جزو محکومان باشند.

همچنین زمزمه برخی تغییرات احتمالی در بدنه مدیران ارشد نفتی به گوش می‌رسد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خردادماه امسال در توضیح درباره پرونده کرسنت گفته بود: این پرونده بسیار حساسی است و بنا بر ادعای خارجی‌ها در یک مرحله ایران را محکوم به پرداخت 13میلیارد و 850میلیون دلار کرده است و به همین‌جا هم ختم نمی‌شود.

علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی هم پیشتر گفته بود: مسئله کرسنت که یک فاجعه ملی است و ضرر ما در این پرونده بین 14میلیارد دلار تا 30میلیارد دلار پیش‌بینی می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها