يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۴۹۰۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۲۱ مهر ۱۳۹۴
نماینده مردم تهران در مجلس نسبت به روند بررسی طرح برجام و بی‌توجهی هیئت رئیسه به پیشنهادات نمایندگان انتقاد کرد.
به گزارش پایگاه 598، حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی صبح امروز پارلمان که قصد بیان تذکری داشت، در پاسخ به این جمله علی لاریجانی رئیس مجلس که پرسید؟ براساس کدام بخش آئین‌نامه می‌خواهید تذکر دهید؟ گفت: کدام آئین‌نامه؟ شما صبح نگذاشتید، موافق و مخالف (درمورد پیشنهادات طرح برجام) حرف بزنند. اجازه ندادید پیشنهادات مطرح شود. شما صبح آئین‌نامه را زیر پایتان گذاشتید.

وی با لحنی انتقادی با اشاره به طرح جزئیات اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام گفت: تمام شد، رفت! دیگر آئین‌نامه‌ای وجود ندارد.

علی لاریجانی رئیس مجلس نیز در پاسخ به رسایی گفت: تذکرتان تمام شد؟ راحت شدید؟ فکر می‌کنم همه نمایندگان در جریان موضوع بودند. خودتان هم در جریان امر بودید. اینجور حرف زدن خوب هم نیست. من و شما باید تابع قواره‌هایی باشیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها