کد خبر: ۳۴۴۹۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۲۱ مهر ۱۳۹۴
داستان صاحب یک دقیقه ای گوگل هنوز ادامه دارد و تصمیم جدید او همگان را حیرت زده کرد.
به گزارش پایگاه 598، چندی پیش خبر مردی که به مدت یک دقیقه وب سایت گوگل را خریداری کرد، در تمام رسانه ها فراگیر شد و آن چه بعد از آن رخ داد جالب توجه است.

این دانشجوی آمریکایی که Sanmay Ved نام داشت، در 29  سپتامبر سال جاری کنترل دامنه گوگل را به مدت یک دقیقه و به صورت اتفاقی در دست گرفت.

فرجام حیرت انگیز صاحب یک دقیقه ای گوگل!

او که تنها با هزینه ای برابر 12 دلار توانسته بود دامنه وب سایت گوگل را خریداری کند، نوتیفیکیشن هایی مبنی برتغییر مالکیت دریافت کرد، وی پس از یک دقیقه دامنه را به شرکت گوگل پس داد و 12 دلار خود را دریافت کرد.

یک هفته پس از این اتفاق، گوگل با اهدای پاداشی به این دانشجوی رشته MBA سعی کرد که از او قدردانی کند ولی  Sanmay Ved از پذیرش این پاداش امتناع ورزید و آن را به خیریه اهدا کرد.

Ved در پستی در لینکدین نوشت:  چون من در گذشته در این شرکت کار می کردم، طبق عادت همیشگی دامنه های وب مربوط به گوگل را بررسی می کردم که ناگهان در کنار وب سایت Google.com با پیغام فروش دامنه گوگل مواجه شدم. در ابتدا خیال کردم که اشتباه می کنم ولی با پرداخت 12 دلار تراکنش پرداختی من با موفقیت ثبت شد و کنترل دامنه های گوگل را به دست گرفتم.

او که به راحتی می توانست از این فرصت سوء استفاده کند بلافاصله تیم امنیتی گوگل را در جریان کار قرار داد و پس از چند دقیقه تراکنش پرداختی وی کنسل و پول به وی بازگردانده شده بود.

فرجام حیرت انگیز صاحب یک دقیقه ای گوگل!

شرکت گوگل که کار وی را نادیده نگرفت، برای Ved پاداشی در نظر گرفت ولی Ved با رد پذیرش این مبلغ از گوگل خواست آن را به موسسه خیریه هنر زیستن هندوستان (The Art of Living India) اهدا کند و در نتیجه گوگل با دو برابر کردن این مبلغ آن را به خیریه بخشید.

گفتنی است؛  تاکنون مبلغ این پاداش مشخص نشده‌ است اما گفته می‌شود این پاداش بیش از 10 هزار دلار است. با این مقدار پاداش می‌توان امکانات آموزشی، حمل و نقل، بهداشتی و تغذیه حداقل 64 دانش‌آموز را برای یک‌سال تامین کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها