أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۴۹۱۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۲۱ مهر ۱۳۹۴
تولید انواع سواری در بیشتر خودروسازان داخلی با کاهش همراه بوده است.
به گزارش پایگاه 598، شهریور ماه امسال تولید انواع سواری در گروه صنعتی ایران خودرو با افت ۴۹.۵ درصدی از ۵۲ هزار و ۹۸۸ دستگاه در شهریور ۱۳۹۳ به ۲۶ هزار و ۷۸۱ دستگاه کاهش یافته است.

در این مدت تولید انواع سواری در گروه خودروسازی سایپا با کاهش ۳۶.۷ درصدی از ۳۶ هزار و ۱۹۶ دستگاه در شهریور ۱۳۹۳ به ۲۲ هزار و ۹۱۴ دستگاه کاهش یافته است.

شهریور ماه امسال تولید انواع سواری در خودروسازی راین با رشد ۲۱۱.۶ درصدی از ۱۶۴ دستگاه در شهریور ۱۳۹۳ به ۵۱۱ دستگاه افزایش یافته است.

در این مدت تولید انواع سواری در خودروسازی مدیران با افت ۶۳.۷ درصدی از ۴۰۷۰ دستگاه در شهریور ۱۳۹۳ به ۱۴۷۷ دستگاه کاهش یافته است.

شهریور ماه امسال تولید انواع سواری در گروه بهمن با رشد ۵۸۷.۵ درصدی از ۴۸ دستگاه در شهریور ۱۳۹۳ به ۳۳۰ دستگاه افزایش یافته است.

در این مدت تولید انواع سواری در کرمان موتور با کاهش ۳۶.۹ درصدی از ۳۷۹۸ دستگاه در شهریور ۱۳۹۳ به ۲۳۹۵ دستگاه کاهش یافته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها