يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۴۹۱۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۲۱ مهر ۱۳۹۴
پیش‌ثبت نام الکامپ بیست‌و‌یکم با ثبت درخواست بیش از 35 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی از سوی شرکت‌ها به پایان رسید.
به گزارش پایگاه 598، آخرین آمار ثبت شده از میزان تقاضای شرکت‌ها برای حضور در نمایشگاه الکامپ بیست‌و‌‌یکم بیش از 35 هزار متر مربع است.

این در شرایطی است که هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه الکامپ بیست‌و‌یکم، شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار نیز برگزار می‌شود.

کاوه ثروتی -عضو کمیته اجرایی الکامپ بیست‌و‌یکم- با دور از انتظار خواندن این سطح استقبال گفت: ثبت بیش از 35 هزار متر فضای درخواستی برای نمایشگاه الکامپ 2015 نشان دهنده استقبال شرکت‌ها از برگزاری نمایشگاهی آرام، پر جنب‌وجوش و هدفمند با حضور سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و همراهی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران است.

وی افزود: با توجه به ثبت تقاضای بیشتر از ظرفیت موجود، مجری نمایشگاه الکامپ بیست‌و‌یکم به منظور ایجاد هماهنگی تقاضا با ظرفیت‌های موجود از تمامی شرکت‌هایی که در مرحله پیش ثبت‌نام درخواست خود را با موفقیت به ثبت رسانده‌اند، تقاضای همکاری دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها