أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۴۹۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۲۱ مهر ۱۳۹۴
بررسی ادغام شورای‌عالی فناوری اطلاعات در شورای‌عالی فضای مجازی توسط اعضای کمیسیون صنایع مجلس به بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی موکول شد.
به گزارش پایگاه 598، در حالی قرار بود یکشنبه هفته جاری ادغام شورای عالی فناوری اطلاعات در شورای عالی فضای مجازی برای چندمین بار و مطابق با تأکید مقام معظم رهبری بر انحلال شوراهای عالی موازی با شورای عالی فضای مجازی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بررسی شود که مجددا این کار به تعویق افتاد.

جمع‌بندی نهائی و رأی‌گیری در ارتباط با طرح ادغام شورای‌عالی فناوری اطلاعات در شورای‌عالی فضای مجازی و حذف ماده (4) قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به بعد از تعطیلات مجلس شورای اسلامی موکول شد.

اعضای کمیسیون صنایع دلیل عدم بررسی این طرح مهم را، پایان یافتن زمان کاری کمیسیون مطرح کردند و گفتند که طرح‌های دیگری در دستور کار بررسی بوده که عملا وقتی به چکش‌کاری بحث ادغام این شورا نرسیده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها