يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۴۹۳۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۲۱ مهر ۱۳۹۴
استفاده از یک فناوری نوظهور در انگلیس و ولز رسما ممنوع شد. استفاده از این فناوری درحالی ممنوع شده که مدت چندانی از پیدایش آن نمی گذرد.
به گزارش پایگاه 598، وسیله تفریحی و سرگرم کننده «هاوربورد» (چرخ دار) در میان جوانان و علاقمندان به ماجراجویی در بسیاری از کشورهای جهان طرفداران بیشماری پیدا کرده است.

اما از این پس آنهایی که در انگلیس و ولز زندگی می کنند تنها باید با تماشای این وسیله در تلویزیون از آن لذت ببرند.

این فناوری نیامده ممنوع شد+عکس

داستان از این قرار است که سرویس قضایی پیگرد قانونی انگلیس و ولز موسوم به CPS استفاده از این دستگاه را در محیط های عمومی ممنوع اعلام کرده است.

این وسیله چرخدار که نسل جدید فناوری Segway محسوب می شود نوعی سیستم جابجایی شخصی است که به عقیده بسیاری از منتقدان، ایمنی چندانی در خیابان و جاده ندارد.

سرویس CPS اعلام کرده که استفاده از این وسیله در خیابان و پیاده رو بسیار خطرناک بوده و سلامت استفاده کننده و سایر افراد را در معرض خطر جدی قرار می دهد.

از این رو استفاده از این وسیله نوآورانه در انگلیس و ولز تنها در محیط های خصوصی امکان پذیر خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها