يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۴۹۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۲۱ مهر ۱۳۹۴
منابع خبری از حمله توپخانه ای رژیم صهیونیستی به دو پایگاه نظامی سوریه در بلندی های جولان و اصابت خمپاره به سفارت روسیه در دمشق گزارش دادند.
به گزارش پایگاه 598، شبکه اسکای نیوز گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی دو پایگاه نظامی ارتش سوریه را در جولان اشغالی بمباران کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده است که این حمله توپخانه ای در پاسخ اصابت خمپاره به مواضع این رژیم در بلندی های جولان انجام شده است.

در همین حال خبرگزاری فرانسه در خبری فوری گزارش داد که دو خمپاره به مقر سفارت روسیه در دمشق اصابت کرده است.

حدود 300 نفر برای اعلام حمایت از روسیه به خاطر مداخله نظامی اخیر در سوریه برضد داعش در حال تجمع در مقابل سفارت روسیه در دمشق بودند که دو راکت به ساختمان این سفارتخانه اصابت کرد.

این حمله راکتی موجب پراکنده شدن شرکت کنندگان در این تجمع شد. هنوز معلوم نیست آیا کسی در این حمله راکتی کشته یا زخمی شده است یا خیر. 

این در حالی است که همزمان با پیشروی های ارتش سوریه با پشتیبانی هواپیماهای نظامی روسیه" علی میهوب" یکی از فرماندهان نیروهای مسلح سوریه اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور دو روستا و سه تپه مهم در استان لاذقیه را تحت کنترل خود درآوردند .

به گفته وی، نیروهای دولتی پس از درگیری شدید با تروریست های مسلح در شمال شهر لاذقیه توانستند دو روستا و سه تپه مهم را از حضور تروریست ها پاکسازی کنند .


این فرمانده ارتش سوریه افزود نیروهای امنیتی همچنین بخش هایی از حومه شرقی شهر سلمی را تحت کنترل کامل خود درآوردند .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها