کد خبر: ۳۴۴۹۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۲۱ مهر ۱۳۹۴
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اشاره به اینکه یارانه مهر ماه تا قبل از اتمام ماه واریز می شود، گفت: در حال حاضر تمام کارهای تهیه و تنظیم برنامه ششم انجام شده است و در آینده تقدیم مجلس خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، محمدباقرنوبخت در جلسه هفتگی با خبرنگاران اظهار کرد: شرایط متفاوتی فراروی جمهوری اسلامی ایران است و به همین خاطر دولت برنامه کوتاه مدتی برای 5 ماهه باقیمانده سال طراحی کرده است.

وی ادامه داد: ‌امشب رئیس جمهور در یک برنامه زنده رسانه ای کلیت این برنامه را به اطلاع مردم می رساند و ستاد اقتصادی دولت در آغاز هفته آینده جزئیات آن را بیان خواهد کرد.

نوبخت افزود: اقتصاد بیماری که از سال 92 مراقبت و بهبودش به دولت تدبیر و امید سپرده شد، به صورت مرتب رصد و شاخص های اقتصادی آن کنترل می شود.

وی گفت: حداقل دو بار با حضور رئیس جمهور همه شاخص های اقتصادی جمع بندی می شود و متناسب با آن برنامه ها و شرایط مقتضی اتخاذ می شود.

باید لحظه به لحظه شرایط کشور را پیش بینی کنیم
نوبخت افزود: ما نمی توانیم همه فعالیت های خود را محدود و معطوف به برنامه 5 ساله پنجم که 5 سال پیش تصویب شد بکنیم و حتی نمی توانیم به بودجه سال 94 مرتب استناد کنیم بلکه باید لحظه به لحظه شرایط کشور را پیش بینی کنیم و متناسب با آن نسخه بپیچیم.

سخنگوی دولت گفت: از این جهت حتی ممکن است در طول این مدت نیازمند تصمیمات جدیدی باشیم و امید مردم به دولت تدبیر و امید برای همین است که ما متناسب با واقعیت برای بهبود وضع اقتصادی کشور تلاش خواهیم کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: كار رسيدگى به پيش نويس احكام دائمى برنامه ششم به اتمام رسيده و دولت آماده است آن را تقديم مجلس كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۱ - ۲۱ مهر ۱۳۹۴
۰
۰
باز وقت پرداخت یارانه ها (45000 تومان )رسید نوبخت و زنگنه و... عذاب علیم گرفتند من بعنوان یک شهروند یارانه بگیر موندم که دولت چرا در پرداخت کمکهای مالی و غیره به بیگانگان از جمله یمن و سوریه و لبنان و فلسطین و..... چرا عذاب علیم نمیگیره ولی در پرداخت یارانه به هموطنان ایرانی عذاب علیم میگیره چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها