يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۴۹۹۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۲۱ مهر ۱۳۹۴
رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مهلت پرداخت مبالغ تعیین شده برای متقاضیان طرح جریمه مشمولان غایب از 20 مهرماه به مدت دو ماه تمدید شد.
به گزارش پایگاه 598، سردار سیدحمید صدرالسادات افزود: با توجه به درخواست تعداد قابل توجهی از متقاضیان برای تمدید مهلت پرداخت جریمه و بهره مندی از تسهیلات، فرصت واریز وجه جریمه از 20 مهر ماه به مدت 2 ماه دیگر تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: طرح جریمه مشمولان غایب با انجام پیش ثبت نام مشمولان غایب که بیش از هشت سال غیبت داشتند از 15 اسفند ماه سال گذشته آغاز شد. در این طرح بیش از 288 هزار متقاضی، درخواست خود را ثبت کردند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: در نحوه پرداخت مبلغ طرح جریمه مشمولان غایب هیچ گونه تقسیطی توسط مراجع تصمیم گیرنده پیش بینی نشده است.

وی تاکید کرد: براساس بند (ط) تبصره 16ماده واحده قانون بودجه سال 93 ، مشمولان غایب متاهل از پنج درصد و دارای فرزند به ازای هر فرزند از پنج درصد تخفیف کل مبلغ جریمه برخوردار می شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها