کد خبر: ۳۴۵۰۰۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۲۱ مهر ۱۳۹۴
انتفاضه سوم در راه است؛
اعلام روز خشم در فلسطین اشغالی و به تبع آن اعلام آماده باش رژیم صهیونیستی و اعتصاب سراسری در اعتراض به هتک حرمت به مسجد الاقصی و شهروندان فلسطینی از تازه ترین اخبار مربوط به فلسطین اشغالی است.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از فلسطین الیوم، رژیم صهیونیستی برای مقابله با درگیری های امروز سه شنبه، حالت آماده باش سراسری در کرانه باختری اعلام کرده است.

براساس این گزارش، فلسطینی ها امروز را «روز خشم» نامگذاری کرده اند.

بنا به اعلام منابع صهیونیستی، نظامیان صهیونیست بیم آن دارند که امروز، در تمامی مناطق کرانه باختری، قدس، داخل اراضی فلسطینی و نوار غزه به درگیری های شدیدی در خطوط تماس و درگیری تبدیل شود.

گفتنی است نیروهای ملی اسلامی و گروه های محلی فلسطین، طی فراخوانی امروز را «روز خشم» نامیده اند.

فلسطین الیوم همچنین گزارش داد: در اعتراض به هتک حرمت های پی در پی رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و یورش به شهروندان فلسطینی، همه سرزمین های فلسطین اشغالی امروز شاهد اعتصاب سراسری است.

این اعتصاب، شامل تمامی شهرهای فلسطینی واقع در اراضی اشغالی ۴۸ می شود.

کمیته پیگیری اعتصاب نیز با ارسال نامه ای به رژیم صهیونیستی اعلام کرده است با سیاست دولت نتانیاهو مقابله خواهد کرد.

از سوی دیگر، گروه ها و سازمان های محلی فلسطین طی فراخوانی از فلسطینیان خواست که به این اعتصاب پایبند باشند.

این اعتصاب شامل تمام مدارس، مجالس و همه مؤسسات اقتصادی بوده و پس از آن نیز در ساعات بعد از ظهر تظاهراتی به همین مناسبت در شهر «سخنین» برگزار خواهد شد.

همچنین در نوار غزه، نیروهای ملی و اسلامی اعلام کرده اند امروز در تمامی مراکز تجاری این منطقه اعتصاب خواهند کرد.

این نیروها در بیانیه ای و در حمایت از خون شهدا، بر وحدت ملت، مقاومت و آرمان فلسطین و مقابله با نقشه های صهیونیست ها تاکید کردند.

گفتنی است این اعتصاب از ساعت ۸ صبح امروز به منظور حمایت و دفاع از انتفاضه قدس شروع شده و تا ساعت ۱۲ ظهر ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است از یک ماه پیش و به دنبال هتک حرمت صهیونیستها و نظامیان صهیونیستی به مسجد الاقصی و انجام عملیات شهادت طلبانه فلسطینیان، اوضاع امنیتی فلسطین اشغالی بسیار متشنج شده به گونه ای که گروه های مقاومت فلسطینی از جمله جنبش «حماس» از آغاز انتفاضه سوم خبر داده اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها