أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۵۰۲۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۲۱ مهر ۱۳۹۴
یک زن ایزدی فاش کرد پزشکان داعش نقش جلادان این گروه تروریستی را در بیمارستان‌ها ایفا می‌کنند.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از دیلی میل؛ "پریشان،" زن 25 ساله ایزدی، به دنبال فرار از دست تروریست‌های داعش فاش کرد: زمانیکه داعش به شهر سینجار – - واقع در حومه موصل - حمله کردند، مردان ایزدی را به ضرب گلوله از پای درآوردند و زنان و دختران را به اسارت بردند؛ اما برخی مردان مانند شوهر من مجروح شدند.  تروریست‌های داعش مردان مجروح ایزدی را به بیمارستانی که بارها در تبلیغات خود از آن به عنوان مجهز و مدرن‌ترین بیمارستان عراق یاد می‌کردند، انتقال دادند.
 

زن ایزدی در ادامه افزود: هیچکدام از مردان مجروح در این بیمارستان تحت مداوا قرار نگرفتند. پزشکان داعش از آنها سوال می‌کردند آیا حاضر به عضویت در این گروه تروریستی و جان دادن در راه اهداف آنها هستند؟ در صورتیکه پاسخ مجروحان منفی بود، پزشک بدون اتلاف وقت سرنگی حاوی مواد سمی به بیمار تزریق و او را در بیمارستان اعدام می‌کرد. بسیاری از این اعدامی‌ها، مردانی با جراحت‌های سبک بودند که حتی بدون مراقبت‌های پزشکی هم می‌توانستند زنده بمانند.  
"ناصر،" همسر این زن ایزدی، نیز به همین شیوه در بیمارستان تحت کنترل داعش اعدام شد.
 
با حمله تروریست‌های داعش به سینجار، کادر درمانی بیمارستان این شهر از محل خدمت خود فرار کردند و به همین دلیل کنترل کامل بیمارستان به دست تروریست‌ها افتاد. آمارهای غیر‌رسمی نشان می‌دهد، داعش بیش از 5 هزار مرد ایزدی را کشته و صدها زن و دختر را برده جنسی خود کرده است. بسیاری از نهادهای بین المللی حامی حقوق بشر، داعش را به نسل‌کشی ایزدی‌ها در عراق متهم کرده‌اند.



افشای نقش اصلی فرشتگان مرگ داعش در لباس پزشک+ تصاویر

افشای نقش اصلی فرشتگان مرگ داعش در لباس پزشک+ تصاویر

افشای نقش اصلی فرشتگان مرگ داعش در لباس پزشک+ تصاویر

افشای نقش اصلی فرشتگان مرگ داعش در لباس پزشک+ تصاویر


تبلیغات داعش از بیمارستان مجهز و مدرن تحت کنترل تروریست‌ها


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها