يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۵۴۲۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۲۳ مهر ۱۳۹۴
مهدی اخوان بهابادی:
قائم‌مقام رئیس سازمان صدا و سیما در امور فناوری و رسانه‌های نوین گفت: دیداری که مدیران رسانه ملی با مقام معظم رهبری داشتند، دیداری امیدبخش برای رسانه ملی به‌عنوان مهم‌ترین رسانه نظام بود. در این دیدار حضرت آقا به مطالبی اشاره کردند که می‌تواند منشور رسانه ملی در تولید محتوا باشد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر پایگاه 598، «مهدی اخوان بهابادی» قائم‌مقام رئیس سازمان صدا و سیما در امور فناوری و رسانه‌های نوین در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره دیدار مدیران رسانه ملی با مقام معظم رهبری، گفت: خوشحالم که ایشان این فرصت را دادند تا مدیران رسانه ملی در جلسه‌ای که تشکیل شد از نقطه‌نظرات‌شان مطلع شده و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند و در حقیقت این فرمایشات چراغ راهمان است.

وی افزود: دیداری که مدیران رسانه ملی با مقام معظم رهبری داشتند، دیداری امیدبخش برای رسانه ملی به‌عنوان مهم‌ترین رسانه نظام بود. در این دیدار حضرت آقا به مطالبی اشاره کردند که می‌تواند منشور رسانه ملی در تولید محتوا باشد.

وی ادامه داد:‌ منشوری که به اعتقاد من سه محور اصلی را در بردارد. یکی اهمیت رسانه ملی در نظام جمهوری اسلامی ایران که زبان گویای انقلاب است و باید گفتمان انقلاب اسلامی را به‌طور عمقی در بین مخاطبان خود انتشار دهد. محور دوم تبیین اهداف جنگ نرم دشمن بود که چگونه از طریق جریان رسانه‌ای خود در جهت تحکیم نظام سلطه گام برمی‌دارد و اینکه رسانه ملی در کارزار جدی با جنگ نرم دشمن، نقش منحصر به فردی دارد، به همین دلیل است که ایشان صدا و سیما را قرارگاه مقدم مقابله با جنگ نرم دانستند.

اخوان تأکید کرد: محور سومی که از سخنان معظم‌له قابل برداشت است و رسانه باید بر آن تمرکز بیش‌تری پیدا کند، این است که ایران را آن طور که هست به دنیا نشان دهد تا با جریان رسانه‌ای غرب که در تلاش است چهره غیرواقعی و نامناسب از ایران نشان دهد، مقابله شود.

وی اظهار داشت: سخنان ایشان نشان می‌دهد که شناختی کامل و دقیق از فضای رسانه‌ای حاکم بر دنیا دارند، آنچه که رهبری در سخنان خود ترسیم کردند، ضمن آنکه تلاش‌های رسانه ملی را قابل توجه دانستند، بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای تحقق راهبردهای کلان رسانه‌ای نیز تأکید کردند.

وی گفت: با توجه به هجمه‌های مختلفی که از سوی جریان رسانه‌ای غرب نسبت به انقلاب و کشور می‌شود، این رسانه‌های داخلی و علی‌الخصوص رسانه ملی است که باید با قدرت به مقابله با این جریان رسانه‌ای بپردازد و این امکان‌پذیر نخواهد شد مگر با حمایت از رسانه ملی در ابعاد مختلف.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها