کد خبر: ۳۴۵۷۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۲۵ مهر ۱۳۹۴
جدید ترین مدل لمپن بازی در دانشگاه ها در سایه سکوت و بی خیالی وزارت علوم/
کسانی که فرزندانشان را برای علم‌آموزی و تربیت اسلامی به دانشگاه دولتی استان فرستاده‌اند، این روزها شاهد ابتذالی در «دانشگاه یزد» هستند که نه تنها در استان، که در کمتر نقطه‌ای از کشور می‌توان دید.
به گزارش پایگاه 598، سرزمین ایمان و انقلاب، شهری که از دیرباز زادگاه علما و چهره‌های درخشان تاریخ اسلام بوده است. مردم یزد به فرهنگ و تدین و ایمان معروف اند، آنچنان که از گذشته‌ها یزد را «دارالعباد» می‌دانستند. بی گمان اهالی یزد در تدین، علم و فرهنگ درکشور سرآمدند، بیشترین آمار قبولی در دانشگاه‌ها، کمترین آمار اعتیاد و طلاق، و فرهنگِ کار و کارگری که در خُلق و خوی مردمان کویر مؤکد است، همه و همه خبر از اجتماعی نمونه می‌دهد که همواره نقش مؤثری در رشد و تعالی تاریخ و تدین این سرزمین داشته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجو دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد، یکی از دانشکده‌های سنتی در استان است، که در محلی بیرون از سایت اصلی دانشگاه قرار گرفته است. روز گذشته این دانشکده و در اتفاقی سخیف و البته هنجارشکنانه، شاهد برنامه‌ای بود که اگرچه به نام ورودی‌ها و با ادعای استقبال از آنها برگزار می‌شد، اما در واقع به میتینگی برای جریانات ضد فرهنگی تبدیل شد.

«صِفری شورون»! یا به روایتی مراسم «حوض»! مراسمی که به گونه‌ای عجیب؛ در حالی آزادانه و بدون مجوز در حیاط دانشکده هنر و معماری برگزار می‌شد که مسؤلین انتظامات و حراست دانشگاه تنها ناظر حرکات خارج از عرف آنها بودند.  

برگزاری این مراسم اگرچه که سابقه‌ای طولانی دارد، اما در سالهای گذشته و در دوران مدیریت پیشین دانشگاه، کاملاً مخفیانه و البته در مقیاس بسیار محدودی برگزار می‌شد. اما بعد از انتخابات ۹۲ و استقرار رییس و مسؤلین تازه‌ی دانشگاه، بساط این مراسم عجیب و غریب دوباره برقرار شد، و این جریانات ضدفرهنگ؛ همزمان با سکوت معنادار مسؤلین مختلف دانشگاه، اقدام به برگزاری علنی آن و بدون کمترین مزاحمتی می‌کنند.

امسال هم این مراسم در ساختمان موقوفه‌ی مرتاض دانشکده، و با حضور لیدرهای مختلف این جریانات و البته چهره‌های غیر دانشجو و در مقابل چشمان بی‌تفاوت مسؤلین دانشگاه برگزار شد.

تحقیر؛ و توهین به دانشجویان ورودی جدید! تمام محتوای این برنامه بود، جشنی که اگر چه به نام دانشجو و دانشگاه برگزار می‌شد، اما یکسره خلاف اهداف آموزشی و فرهنگ عمومی دانشگاه بود.

در این مراسم، دانشجویان ورودی جدید را روبروی ساختمان طرح دانشکده به خط می‌کنند و از آنها می‌خواهند تا قسم‌نامه‌ای را با مضامینی از قبیل وفاداری به دانشجویان ترم بالایی و خدمت‌گذاری به آن‌ها قرائت کنند، بعد از آن و در ادامه تشریفات این هنجارشکنی علنی، دانشجویان را مجبور می‌کردند تا دست چپ خود را روی سر؛ و دست راست خود را بالا نگه دارند و با این روش خود را معرفی کنند. در صورتی که این معرفی با صدایی آهسته و یا صدای بلند اتفاق می‌افتاد، به عنوان مثلاً «تنبیه»؛ در اقدامی عجیب؛ با «آفتابه»! روی سر آنها آب ریخته و موهای آنها را با شامپو می‌شستند!

در ادامه و به عنوان تنبیهی دیگر، در دهان این دانشجویان «تخم بلدرچین» می‌گذاشتند! هم‌چنین و در اقدام تحقیرآمیز دیگری؛ بخشی از موی پسران را کوتاه می‌کردند.

در ادامه‌ی این برنامه، وقتی برخی افراد می‌کوشیدند تا از چهره‌ی شخصیت‌های سیاسی و غیردانشجویی که برای تماشای میتینگ عجیب و غریب خود به دانشکده آمده بودند، فیلمبرداری کنند، با مقاومت و ناسزاگویی آنها مواجه شدند. بدتر از همه اینکه دیگر دانشجویان تازه وارد که میلی برای شرکت در این برنامه‌ی ناهنجار و دور از شأن دانشجو نداشتند، توسط این جریان بایکوت شده و مورد اذیت و آزار عوامل آنان قرار می‌گیرند.

کارشناسان معتقدند تداوم این دست تحرکات ضدفرهنگی، عملاً با آشفته کردن فضای دانشگاه؛ اذهان دانشجویان را از اهداف اصلی خود که همان تحقیق و دانش‌اندوزی است منحرف کرده و آن ها را درگیر حواشی و مسایل بی‌ربط می‌کند. دانشگاه یک محیط فرهنگی است، که امنیت و آرامش دانشجویان در آن ضرورتی است انکارناپذیر که تکرار حوادثی از این دست می‌تواند این ضرورت را مخدوش کند.

به نظر می‌رسد دانشگاه یزد این روزها شاهد تحرکات مشکوک برخی جریانات سیاسی است که می‌کوشند با ترویج رفتارهای ضدفرهنگی و بی بند و باری در دانشگاه، نسبت به جذب و یارکشی از میان دانشجویان تازه وارد و ورودی جدید اقدام کنند. به عنوان نمونه‌ای از این تحرکات مشکوک؛ می‌توان به اتفاقات اخیر دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد اشاره کرد.

تحرکات ضد فرهنگی این جریانات در داخل دانشگاه در حالی ادامه دارد که سرعت رشد و پیشرفت علمی کشور کم و کمتر شده و مسؤلین دانشگاه و وزارت علوم هم به جای چاره اندیشی و ارائه راهکار، با بی تفاوتی و سکوت معناداری که نسبت به این گونه تحرکات در پیش گرفته‌اند، عملاً زمینه را برای فعالیت هرچه بیشتر آنها مهیا کرده‌اند. مسؤلین دانشگاه که از دولت حقوق می‌گیرند تا شرایط دانشگاه را برای تحقیق و پژوهش فرزندان شهروندان مالیات‌دهنده فراهم کنند؛ عملاً با بی مسؤلیتی خود موجبات سقوط جایگاه علمی کشور را فراهم آوردند.

مردم دارالعباده سخت خشمگین اند. کسانی که فرزندانشان را برای علم آموزی و تربیت اسلامی به دانشگاه دولتی استان فرستاده‌اند، و انتظار دارند که کارمندان دولت و مسؤلین دانشگاه؛ با تأمین امنیت و آرامش دانشگاه، و با حفظ شئونات اخلاقی آن، شرایط ایده آلی را برای تحصیل و رشد فرزندانشان مهیا کنند، اما این روزها اوضاعی را در دانشگاه یزد شاهدند که نه تنها در استان، که در کمتر نقطه‌ای از کشور می‌توان دید. شرایطی که مع الاسف به نظر می‌رسد در راستای تأمین مقاصد و جریانات سیاسی استان ایجاد شده و می‌رود که تاریخ و فرهنگ چندهزار ساله‌ی دارالعباده یزد را به باد دهد. 

لینک دانلود 1

لینک دانلود 2


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶۶
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۴ - ۲۵ مهر ۱۳۹۴
۴۸
۲۴
مسوولین دانشگاه پاسخگو باشند. متاسفم برای این دانشجوها
پاسخ
با دقت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۰۵ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴
این تصاویر اگر دقت کرده باشید در یک خانه قدیمی که ممکن است هر جای ایران باشد گرفته شده است واگر به مساحت خانه توجه کنید ولیست مکان های دانشگاه یزد همچین دانشگاهی تو استان یزد نیست ولیکن امکان دارد در هیچ جای کشور همچین دانشگاه قانونی نباشد چون اول مساحت کمی دارد دو خانه است نه دانشگاه سه شما دقت کنید که اگه دانشگاه هم باشه به احتمال 100درصد دانشگاه غیر معتبر وغیر انتفاعی هستش واز اینا زیاد هست نمونش اونجایی که توتهران تو آشپز خونه با تمام وسائل موجود درس میخوندن از اونور هم کلاس بقلی داشتن با پیکور کار میکردن شما جوانان انقلابی ومتعهد قطعا سعی کنید با دقت تر با موضوعات برخورد کنید.التماس دعاودقت بیشتر در تحلیل داده ها
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۸ - ۰۳ آبان ۱۳۹۴
دوست با دقت من يزد درس خوندم واين حياط هم همون محيط دانشكده ي هنر ومعماري است كه البته فاصله ي زيادي با سايت اصلي دانشگاه داره اما متعلق به همين دانشگاه است
مسلمان
GERMANY
۲۱:۳۹ - ۲۵ مهر ۱۳۹۴
۳۰
۴۴
1-كرم از خود درخت است 2-لقمه حرام اثرش رابرجا ميگذارد.3-بي غيرتي براي عده اي افتخار است.4-يزد در چند قرن اخير دارالعباده بوده است.5-از اين دانشجو نماها اصلاح طلبان بي هويتي بوجود ميآيد6-.اين بي غيرت ها لشكرآمريكا خواهند شد .7-...
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۴ - ۰۲ آبان ۱۳۹۴
یاد داعش افتادم که به اسم مسلمان بقیه مسلمان ها رو میکشه. اتفاقاً این مسخره بازیها و تحقیر آدم ها کار اصولگرایان است و بس. اسمت رو هم حداقل مسلمان نذار.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۴ - ۲۵ مهر ۱۳۹۴
۲۸
۲۵
حماقت
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۸ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
۲۵
۵
خاك بر سرشان! هم مسئولين دانشگاه هم دانشجو ها
پاسخ
روح الله بلوردی
SERBIA
۰۹:۲۷ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
۱۰
۶
خاک بر سر ما
پاسخ
بهزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۲ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
۱۱
۱۷
این کارشون از چه نظر مشکل داره؟
شرع؟ عرف؟ قانون؟ یا چی؟
همه هم که دارن فیلم و عکس میگیرن! چرا دروغ میگی؟
با شادی جوون ها چه مشکلی دارید؟
اگه دارالعباد به خاطر اینکه سه تا پسر جوون با لباس تا زانو برن تو آب، نابود میشه، همون بزارید نابود بشه.
جناب مسلمان شیفته دسته بندی و طبقه بندی کردنت شدم. یه کم رو ادعای مسلمونیت کار کن. توهین و تهمت برای یه مسلمان خیلی بده و گناه کبیرست.
اسلام دین بخشش، شادی و مرحمته.
لطفا به خاطر تفکرات و امیال شخصی از دین اسلام استفاده ابزاری نکنید.
پاسخ
نازنین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۱ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
۲۴
۳۳
متاسفم برایتان که این تصاویر به نظرتان مبتذل است
چون آدمهای منحرفی هستید
پاسخ
محمود
ROMANIA
۱۵:۱۶ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
غلط میکنه توی جامعه اسلامی ما کسی از این غلط ها بکنه...ما بچه هیئتی ها توی دهنتون میزنیم تا دیگه از این غلط ها نکنی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۳ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
استعدادهای ذاتی خود را روز و شب و حتی نصف شب در اختیار سال بالایی ها قرار بدهند عبادته اگر ابتذال نیست ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۰ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴
آقا محمود خیلی وقته دوره شما تموم شده از خواب بیدارشوووووووو
هه
بچه هیئتی
آبروی هرچی هیئته بردی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۸ - ۰۷ آبان ۱۳۹۴
آدم های مریض همه چیز را انحراف می بینند
مشعوفي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۳ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
۲۳
۱۷
چرا دوست داريد در اين مملكت همه گريه و ناله كنند؟ چرا از خوشي مردم ناخوش مي‌شويد؟ چرا دوست داريد هميشه مردم را غمگين ببينيد؟ چرا خنده را شيطاني و گريه را مقدس مي‌شماريد؟
به همين منوال پيش برويد تا چند سال آينده مراسم عروسي و جشن‌ها را هم تعطيل خواهيد كرد!
جوان نياز به تخليه انرژي دارد. اگر همين مراسم ساده را هم از جوانان بگيريد كه گرفته‌ايد وضع مملكت مي‌شود همين!
اعتياد و طلاق و بيكاري و فساد و دروغ و نامديريت‌ها كشور را فراگرفته است و شما در خوابيد و فقط به فكر خبرهاي زرد هستيد كه مخاطب جذب كنيد!
تاسف تاسف تاسف
بعيد است اين مطلب را منتشر كنيد ولي لااقل با دقت بخوانيد و ببينيد كه بي‌راه نمي‌گويم
پاسخ
محمود
ROMANIA
۱۵:۱۷ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
همون حقته یه احمق مثل خودت با افتابه سرتو بشوره دیوانه نادان تا شاید شفا پیدا کنی...
ناشناس
SWEDEN
۱۷:۳۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
واقعا شما آدمید؟ این چیزها شادی است؟؟ یا شنا شیشه زده اید؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۸ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
۲۴
۱۵
یه کاری نکنید شرممون بشه بگیم دانشجوییم.
این دانشگاه مگه صاحب نداره؟!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۲ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
۱۵
۳
خخخ حالشون خوش نیستا :D
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۰۱ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
۱۵
۱۳
نميخواد شما كاسه داغتر از آش بشين. اينها خودشون خوب و بد رو تشخيص مي دن. شما براي نقض قوانين و مقررات راهنمايي كه هر سال چند برابر حادثه منا تو كشور كشته مي ديم امر به معروف و نهي از منكر كنين.
پاسخ
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۸ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴
این ناشناس همانطور که قبلا حدس زدم گویا مزد میگیره تایپ میکنه احتمالا تا این اندازه هم هم تحلیل نداره گاهی چیزی میگه آدم شک میکنه سرش چیزی بنام مغز واقعا هست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
۱۵
۱۲
مگه چی شده؟
من که والا چیزی ندیدم
برید جنبه هاتونو بالا ببرید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
۷
۷
خاک برسر اون احمق هایی که به اسم دانشجو ، حاضر می شن عهد ببندند که جان و مال و ... در اختیار سال بالایی های بدتر از خودشون قرار بدن . حالا این بدبخت ها چطور می خوان جلوی یه مشت خارجی واندن .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۴ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
۱۰
۴
اين مسخره بازي ها آدم را ياد غسل تعميد مسيحي يا مي اندازه يا شايد هم دورتر مراسم زرتشتي ها بايد كمي بيشتر تحقيق كرد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۱ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴
آره اصلا مراسم زرتشتیاس
مشکلت چیه
به تو چه
کی تورو دعوت کرده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
۱۰
۱۱
من اگر فقط شنیده بودم و با چشم خودم نمیدیدم باور نمیکردم واقعا برای مسئولین دانشگاه متاسفم که محیط فرهنگی را با تئاتر اشتباه گرفته اند این تحقیرها برای چیست؟ منظور آنها از این کار چیه؟ مثلا اونجا محیط فرهنگیه ولی از فرهنگ خبری نیست و برای اونهایی که خوششون اومده و فیلم میگیرند بیشتر متأسفم.
پاسخ
یزدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
۸
۹
چرا انقدر شلوغش کردین؟؟؟؟ مگه از دیوار مردم بالا رفتن؟؟ مگه مال مردمو خوردن؟؟؟ مگه اختلاص کردن؟؟؟؟ این همه دزد دارن کل مملکتو می برن حالا شما گیر ددادین به 4 تا دانشجو فقط به بهانه ی کمی شاد بودن دوست به اصطلاح مسلمان تو اگه غیرت داشتی وقتی این همه متجاوز و دزد امنیتو برا دخترای وطنت از بین می بردن سینه سپر می کردی نه به خاطر چند دقیقه شادی.............. کجای اسلام گفته شادی حرامه!!!! ولی بیخودی به مردم دروغ بستن حرامه.....
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴
ای بابا اینا که مشکلی نیست
واقعا تو به اخلاس دزدی آدم کشی مال مردم خوری نبود امنیت اعتیاد میگی مشکل؟
مشکل یعنی موی دخترا ساپورت دخترا مشکل یعنی قلیون دست پسرا مشکل یعنی شادی و خنده ما جوونا
باران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
۱۶
۹
واقعا جای تاسف داره برای قشر دانشجو
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۸ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
۷
۱۲
خب كه چي !!
پاسخ
محمود
ROMANIA
۱۵:۱۸ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
شعورت برسه میفهمی با افتابه شستن سر توی احمق یعنی چی
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۱ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
۲
۵
برگزاری این مراسم اگرچه که سابقه‌ای طولانی دارد، اما در سالهای گذشته و در دوران مدیریت پیشین دانشگاه، کاملاً مخفیانه و البته در مقیاس بسیار محدودی برگزار می‌شد. سالهای قبل مخفی اجام میشد خوب بود. موندم از این جامعه ریاکار دوست موندم
پاسخ
مریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۷ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
۸
۳
بسیار بد و دور از شان دانشجو بود
این اذیت کردن ورودی جدید برای لذت بردن ورودیهای قدیم هست
پاسخ
مسلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۱ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
۸
۳
یه بزرگتر توشون نیست ؟ اینها میخوان آینده به کشور خدمت کنن؟
راه دیگری برای تفریح سالم به ذهن مریض شون نرسید؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۸ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
۹
۲
چه مسخره
پاسخ
محمود
ROMANIA
۱۵:۱۲ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
۹
۴
خاک توی سر تک تکشون.یه تو دهنی محکم نیازه برای این دانشگاه و مسئولینش از طرف مسئولین بالاتر و بچه حزب الهی ها و بسیج...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴
بینیییییییییییم باباااااااااااا
خخخخخخخخخخخخخخ
سودابه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۷ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
۵
۱۰
وا مگه چیکار کردن؟
منکه چیز خاصی نمیبینم که ضد فرهنگی باشن
پاسخ
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۲ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
۸
۶
فقط متاسفم برای اهالی یزد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۳ - ۰۴ آبان ۱۳۹۴
برای خودت متاسف باش عزیزم
alias
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۴ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
۴
۴
یاده سربازی زندان افتادم دوره 96 کارون اهواز.آشخوری داشت در حد مرررگ.این سوسول بازیا چیه؟
پاسخ
jalal
ROMANIA
۰۰:۱۱ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴
۷
۳
فقط داشتم ب اونای ک وایساده بودن نگاه میکردم
دولت باید یک تدبیر بکنه تا دانشجو ها یه امیدی داشته باشن یا نه هه هه
همه چیز این روزا مسخرس!) هیس.. ولی چیزی نمیشه گف ک
پاسخ
امیرحسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴
۲
۶
گل بگیر سر در سایت مزخرتونو که اجازه میدین همچین آدمایی مثل "محمود" که یک سری انسان های بی ادب و مغز بسته هستند اینجا همینجوری فحاشی کنن.
اینو پخش نکنید ازتون شکایت میکنم به عنوان یک خواننده.
پاسخ
قلیدون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۲ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴
۴
۵
آقا این ورودی جدید که شعورشون نمیرسه فکر میکنن اینم یه واحده که باید پاس بشه یا اینکه یه مراسم تحلیف هست که باید انجام بشه. مگه چند سالشون هس 19 سال.
19 ساله زمان قدیم که نیستن که خوب و بد رو تشخیص بدن.
اینان گوسفندانی بیش نیستند حالا گوسفند شیر میده پشم داره گوشت داره اینها که فقط مصرف گرا هستند حتی دست چپ و راست خودشون رو هم تشخیص نمیدن.
پاسخ
fereshte salim
CANADA
۰۸:۴۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴
۶
۳
متاسفانه این اتفاقات بیشتر در دانشگاه آزاد اتفاق می افتد و کسی هم پاسخگو نیست چون دانشجو پول می ده هر غلطی که می خواد می تونه انجام بده، باور کنید این برنامه ریزی شده است و قصد دارند به نوعی دانشگاه رو شبیه دانشگاه های آمریکایی که توی بعضی فیلم ها برنامه هایی کثیفی انجام می دهند کنند امروز این فردا کارهای زشت تر
پاسخ
یاسمن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴
۱۰
۳
اه اه اه حالم بهم خورد ... خاک بر سر تک تکشون کنم دانشجو نیستن اینا مگه زمان قدیمه دانشجوهای ترم بالاتر نوچه برا خودشون درست کنن مگه لاتن
پاسخ
حميدرضا
-
۱۴:۲۷ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴
۴
۳
ما مسلمانيم پس بنابر اين روش ،رفتار وكردار ما هم مطابق با آيين اسلام باشد در اسلام افراط وتفريط معني ندارد در اسلام اين گونه رفتارها انسان را كوچك وذليل ميكند بخصوص خانم هارا،
اين عزيزان بدانند كه عده اي در كمين نشسته اند تا آبرو وعزت وغيرت را از بين برده ودر انتها آنها را بي آبرو ودر جامعه منزوي نمايند . الان ممكن است اين مسائل ساده به نظر برسد ولي در آينده مسائل ومشكلات از همين مسائل كوچك بوجود مي آيد پس بنابراين مواظب باشيم. آب ريخته به جوي باز نمي گردد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۹ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴
۱
۳
براي شادي روح مرحوم پاشايي 1 دقيقه سكوت
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۴
چه ربطی داشت ؟
محمد مبتکر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴
۴
۳
آقا یا خانم محترم برای تخلیه انرژی جوونا راههای بهتر ومفیدتری هم هست انشاء الله اساتید دانشگاه از خواب غفلت بیدار شن
وآنچه را که خداوند می پذیرد انجام دهند .
بلوچستان
پاسخ
الهه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۴ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴
۲
۳
اول اگه قرار باشه فحش بدیم همه این کارو بلدن لازم نکرده بعضی ها بیاین صفحه اجتماعی فحاشی کنند در جواب باید بگم خاک بر سر خودت که انقد کوته بینی اون دسته از کسایی که میگن خاک بر سر دانشجوها به اطلاعشون برسونم من خودم چهار سال با سربلندی دانشگاه رفتم و درسمو تموم کردم در ضمن هر گردی گردو نمیشه هر دانشجویی هم که کارت دانشجویی داره دانشجو نمیشه بچه هیتی برو یکم عوض خود زنی اخلاق و سیره عملی امام حسینو بخون بلکه فرجی بشه
پاسخ
صبا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۴ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴
۵
۳
واقعا براشون متاسفم! رسما میگم خاااااااک بر سرشون...
در ضمن دوستایی که دم از شادی برای جوونا میزنید اینو بدونید که تفریح کردن هم حد و حدودی داره و اصولا هر کار مبتذلی دلیل شاد بودن نیس! این حماقت محض هست... اینا مثلا خواستن چی رو ثابت کنن؟!!! و از اونا بیشتر متاسفم واسه مسئولانشون ....
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۹ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴
۴
۳
در همچین دانشگاهی رو باید گل گرفت
پاسخ
علی
ROMANIA
۲۳:۳۷ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴
۳
۳
اینها تراوشات فکی روشنفکر مابان مکتب اومانیسم است
پاسخ
Ahmad
CANADA
۰۳:۵۱ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴
۳
۳
در حكومتي كه از صدر تا ذيلش را فراماسون هاي انگليسي به ار بابان حلقه حهاني صيهون !!!ميفروشند بايد كه مراسم شبه ماسوني هم برگزار شود انهم ازاد از نوع رسما جاني ..
پاسخ
k1
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۴
تو چی میگی این وسط . همون کشوری که تو الان داری توش زندگی میکنی سرمنشا تمام فتنه گری های دنیاست . بهتره در مورد کسانی که هیچ شناختی ازشون نداری حرف نزنی همین دولت مردای ایرانی هستن که مقابل تمام دولت های استکباری جهان ایستاده اند و دارن با سیاست های کثیف آمریکا تو هر جای دنیا مبارزه می کنند.تو هنوز خوابی برادر من...
قيس احمدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۸ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴
۳
۳
تعدادي دانشج دارند تفريح مي کنند به هيچ دين و اييني هم توهين نمي کنند کجايش خلاف قانون است . از اين همه دگم نگري و تحجر دست برداريد بابا کره مريخ هم تسخير شد شما کجاييد؟
پاسخ
ناشناس
ROMANIA
۱۱:۳۶ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴
۴
۴
مراسم ورودی جدید تقریبا به همین صورت نزدیک به 20 سال است که هر سال برگزار می شود و جزئی از سنت دانشکده معماری محسوب می شود. حالا چی شده الان همه نگران شدن و دلواپس چی هستن معلوم نیست
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۳۹ - ۲۹ مهر ۱۳۹۴
۴
۲
مردم ایران مصیبت زده شده اند. و مصیبت زدگی متاسفانه نهادینه شده
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۸ - ۲۹ مهر ۱۳۹۴
۳
۲
سلام
چیزعجیبی نبود که خلاف مقررات کشور باشد اما باید با چشم باز مواظب حرکات دشمنان این نظام مقدس باشیم این حکومت اسلامی با خون هزاران جوان از بدو انقلاب تا کنون بدست امده در ضمن ما که مسلمانیم باید از زدن حرفهای زشت خوداری کنیم با احترام بر خورد کردن بهتر است متشکرم
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۴ - ۳۰ مهر ۱۳۹۴
۴
۲
خخخ !!
یعنی میزان اوسکولی اون دانشجوهایی که دارن عهد میبندن فوق درکه...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۵ - ۰۳ آبان ۱۳۹۴
۲
۳
خدایش خیلی باحال بود کلی خندیدم
الکی چرا جو درست می کنید
خنده حلاله
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۷ - ۰۵ آبان ۱۳۹۴
۰
۱
واقعا باعث تاسف است.البته خلایق هرچه لایق.!
البته برای بعضی از مردم ما این دولت تزویر ودروغگو هم زیادیه!
پاسخ
سیاوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۲ - ۰۷ آبان ۱۳۹۴
۳
۱
آخه واقعا شادی به چه روشی؟
این کارها فقط باعث مسخره شدن دانشجو توسط بقیه اقشار میشه
واقعا بی نمک بود. واقعا خلایق هرچه لایق
اونوقت همین ها فردا ژست میگیرن که چرا ایران پیشرفت نمیکنه؟
خب به خاطر امثال شماهاست که برای تفریح رفتین دانشگاه
اگر تفریح میخواین دانشجو نشید، دلقک بشید تا آدم تکلیف خودشو بدونه
خدا آخر و عاقبت مملکت رو به خیر کنه
ضمنا جهت آگاهی برخی از دوستان،منظور از ابتذال فقط فیلم های مستهجن نیست، هرکاری که عقل سالم انجام نده میشه ابتذال
پاسخ
محمد رضا شفیعی راد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۳ - ۱۳ آبان ۱۳۹۴
۰
۰
شیطان تو مسجد می خوابه 598 ها...
شما هم تو تحریریه تون کم آنوسی ندارید
پاسخ
به نام حق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۲۰ - ۲۳ آذر ۱۳۹۴
۰
۰
((به نام خداوند بخشنده مهربان ))
سلام به همگی دوستان اریایی و مسلمان و پاک ایران .هیچ انسانی با مزاح و شوخی کردن مخالف نیست اما بهتر این بود این گونه مراسم ها با احترام بیشتر و صورت بهتری برای دانشجویان برگزار شود. تا هم جنبه شاد بودن و مزاح در دانشگاه ها بر جای باشد و هم حرمت دانشجو و دانشگاه حفظ گردد . یا حق
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها