أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۵۷۲۷
زمان انتشار: ۰۱:۲۵     ۲۶ مهر ۱۳۹۴
پورعلی گنجی سرخپوش می شود؛
لژیونر ملی پوش کشورمان برای ترمیم خط دفاعی پرسپولیس در رادار مسئولان این باشگاه قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه 598، بعد از اتفاقات تلخ و ناگواری که در پرسپولیس رخ داد، پرسپولیسی ها خیلی زود به فکر نقل و انتقالات نیم فصل خود افتاده اند و این روزها اسم های زیادی شنیده می شود که از پرسپولیس می روند یا به این تیم اضافه می شوند.

 

برانکو ایوانکوویچ خیلی زود لیست مازاد خود را آماده کرد و دنبال بازیکن جدید و بازی ساز برای تیمش می گردد. او اسم بازیکنانی مثل محمد نوری و مرتضی پورعلی گنجی را به میان آورده که هر لحظه اخبار گوناگونی درباره تأیید و تکذیب حضور این بازیکنان در پرسپولیس به گوش می رسد.

 

آن طور که دیده می شود پرسپولیسی ها خیلی راغب نیستند رسانه ها از کارشان سر در بیاورند و نمی خواهند هنوز هشت هفته مانده به تعطیلات لیگ و فصل نقل و انتقالات لیست خریدشان لو برود.

 

آنها به تازگی بازگشت کاپیتان سابق خود، نوری را تکذیب کرده اند؛ اما حضور پورعلی گنجی در جمع سرخ پوشان هنوز تأیید یا تکذیب نشده است.

 

پورعلی گنجی که پس از مطرح شدن نامش برای لیست خرید پرسپولیس با استقبال گسترده ای از سوی هواداران پرسپولیس در فضای مجازی روبرو شده، قراردادش با تیم تیانجین چین تمام شده و بازیکن آزاد محسوب می شود. بنابراین مشکلی برای حضورش در پرسپولیس نخواهد داشت. هر چند سرخپوشان برای جذب وی باید با یک باشگاه آلمانی رقابت کنند.


منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها