أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۶۰۴۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۲۷ مهر ۱۳۹۴
خطاب به گروه‌های تکفیری؛
دبیرکل حزب الله لبنان در پنجمین شب از شب‌های ماه محرم در سخنانی خطاب به گروه‌های تکفیری اعلام کرد: ما هرگز میدان‌های نبرد را ترک نخواهیم کرد و یا پیروز خواهیم شد و یا در برابر تکفیری‌ها به شهادت خواهیم رسید.
به گزارش پایگاه 598، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در این سخنان که در یکی از مجالس عزای امام حسین علیه السلام در مجمع سیدالشهدا برگزار شد، اعلام کرد: آنچه امروز شاهد آن هستیم توهین به اسلام است و باعث می‌شود که مسلمانان از اسلام روی گردانده و دیگران نیز به اسلام روی نیاورند.

وی افزود: ما در مقابل گروهی از تکفیری‌ها هستیم که بزرگترین خطر تاریخی و معاصر علیه اسلام هستند.

سید حسن نصرالله در این سخنان تاکید کرد: اگر در جنگ علیه تکفیری‌ها شاهد شهادت، زخمی شدن و قربانی شدن نیروهای‌مان باشیم باز هم میدان‌های جنگ را تا پیروزی و یا شهادت ترک نخواهیم کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: حزب الله و حامیانش در حقیقت مانند یک قلب در یک کالبد در رویارویی با اسرائیل هستند و هیچ اختلافاتی با یکدیگر ندارند.

سید حسن نصرالله در خصوص اقدامات تکفیری‌ها علیه اسلام نیز با طرح این سوال نیز که چه کسی ضمانت می‌کند داعش مسجدالاقصی و کعبه را با افکار تکفیری‌اش ویران نکند، خاطرنشان کرد: جنگ امروز ما دفاع از اسلام و عظمت و عدالت آن و نیز دفاع از مسلمانان و عزت و شرافت و مقدسات آنها است. ما انتخاب کرده‌ایم که مسئولیت پذیر باشیم و در میدان‌ها حضور داشته باشیم و این جنگ هرچقدر هم که هزینه داشته باشد نیازمند فداکاری و جانثاری است.

وی ادامه داد: ما در برابر سیلی از اظهارات بی‌فایده در جنگ با تکفیری‌ها هستیم چنانکه شاهد اظهارات و انتقاداتی از مقاومت و توهین به نتایج پیروزی‌ها و دستاوردهایش هستیم. حامیان حزب الله، مجاهدان و مسئولان و خانواده‌های شهدا و مجروحان از کوچک و بزرگ همگی در رویارویی با اسرائیل همانند قلبی در وجود یک مبارز هستند و هرگز هیچ یک از اینها با یکدیگر اختلافی ندارند.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: منافقین و دروغگویان باید در خشم و ناامیدیشان بمیرند چنانکه روزها، سال‌ها و ماه‌ها شاهد این حقیقت خواهند بود و روز دهم محرم امسال نیز شاهد این حقیقت خواهند بود.

سیدحسن نصرالله روز یکشنبه نیز درمراسم بزرگداشت الحاج حسن محمد الحاج فرمانده شهید حزب الله که در عملیاتی در سوریه به شهادت رسید، تاکید کرد: هر کجا که لازم باشد حزب الله حضور خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها