أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۶۳۲۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۲۸ مهر ۱۳۹۴
مجموعه تلویزیونی «سرباز 57» از نمایش قیام 15 خرداد تا ترور دانشمندان هسته‌ای به‌کارگردانی سعید چاری تولید شده و قرار است که از شبکه دوی سیما پخش شود.
به گزارش پایگاه 598، مجموعه «سرباز 57» به‌کارگردانی سعید چاری و تهیه کنندگی محمد آزادی مهربانی در 13 قسمت 30دقیقه‌ای آماده پخش از شبکه دوی سیما شد.

مجموعه تلویزیونی «سرباز 57» که قرار است از شبکه دوی سیما پخش شود به‌شکل مستند داستانی به بازسازی حوادث قیام 15 خرداد 42 و بازسازی عملیاتهای «خیبر»، «والفجر 8»، «کربلا 4» و حصر سوسنگرد و ترور دانشمندان هسته‌ای می‌پردازد.

بخشهای بازسازی به‌صورت داستانی تولید شده است و علاوه بر آن سردار جعفری، سردار آسوده، محمد جواد لاریجانی و تنی چند از فرماندهان و چهره‌های تأثیرگذار انقلاب و دفاع مقدس در این مجموعه حضور دارند.

در این مجموعه بازیگرانی مانند مهرداد فلاحتگر، ثنا صادقی، شراره رخام، حسن اسدی، امیر زریوند، مختار سایقی، سیاوش قاسمی، مرجان سپهری، آرش نوذری و ... ایفای نقش کردند و همچنین محمود یوسفی تیتراژ این مجموعه انقلابی را خوانده است.

برخی از عوامل این مجموعه عبارتند از: کارگردان: سعید چاری، تهیه کننده: محمد آزادی مهربانی، فیلمنامه: ثنا صادقی، مدیر تصویربرداری: امید رخ‌افروز و طراحی گریم کاظم شیرازی و پدرام زرگر.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها