يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۶۳۸۷
زمان انتشار: ۰۸:۲۰     ۲۹ مهر ۱۳۹۴
تغییر سبک زندگی یکی از اهداف جنگ نرم دشمنان است/
مسئول سازمان بسیج مداحان کشور گفت: تغییر سبک زندگی یکی از اهداف جنگ نرم دشمنان است.

به گزارش پایگاه 598، قاسم رضایی شامگاه سه شنبه در همایش «نهضت روشنگری» که با حضور بانوان در سالن اندیشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان برگزار شد، اظهار کرد: انسان باید همه اعمال، رفتار و کردارش برای خدا و باهدف نزدیکی بیشتر به ذات اقدس الهی باشد.

وی خداشناسی، دشمن‌شناسی، باور معاد و عدم اعتقاد به دنیا را نشانه تقوا و عاقل بودن یک انسان عنوان و تصریح کرد: امروزه با توجه به تحمیل جنگ نرم دشمنان وظیفه جامعه بانوان زینبی نهادینه کردن خداشناسی و دشمن‌شناسی در جامعه است.

پیشکسوت دفاع مقدس بابیان اینکه امروزه تبلت و موبایل جایگزین کتاب نهج‌البلاغه و قرآن در منازل شده است، تأکید کرد: خانواده‌ها باید فرزندان خود را با سیره  و گفتمان اهل‌بیت و امام حسین (ع) آشنا و خطرات عملی ماهواره را به  فرزندان یادآوری کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب برای سست کردن اعتقادات دینی مردم و  انحراف کردن جوانان از طریق شبکه فارسی‌زبان ماهواره هزینه فراوان می‌کنند.

رضایی بابیان اینکه تغییر سبک زندگی یکی از اهداف جنگ نرم دشمنان است، تأکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی همان دشمنان اسلام ناب محمدی هستند چرا که ساختار نظام جمهوری اسلامی به دست  امام راحل(ره) بر محوریت اسلام و قرآن بناشده است.

وی افزود: کشور ما با روشنگری‌های امام راحل (ره) و با فداکاری شهدا از سلطه‌پذیری رهایی پیدا کرده که بیداری اسلامی کشورها نشأت‌گرفته از ایران اسلامی، رعب و وحشت دشمن را به همراه داشته است.

مسئول بسیج مداحان کشور با تأکید بر شناخت دشمنان انقلاب، تأکید کرد: دشمنان را باید فراتر از مرزها نابود کرد؛  آمریکا کشورها را به سلطه‌گر و سلطه‌پذیر تقسیم کرده است.

رضایی اذعان داشت: امروزه با هجمه‌های فرهنگی  و سیاسی  که از سوی دشمنان بر کشور ما تحمیل می‌شود؛ لزوم بهره‌گیری از وصایای شهدا و منویات مقام معظم رهبری در توجیه فرزندان روز به روز افزایش می‌باید.

وی بزرگ‌ترین دشمن کشور را مصرف‌گرایی دانست، و افزود: خیابان‌ها و بازار کشور به مرکز مدهای غربی  تبدیل‌شده است و  80 درصد لوازم‌آرایشی تقلبی خارجی وارد کشور می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها