يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۶۵۹۹
زمان انتشار: ۱۸:۵۳     ۲۹ مهر ۱۳۹۴
تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موفق شد میهمان خود تیم فولاد خوزستان را با شکست بدرقه کند.

به گزارش پایگاه 598، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز یک دیدار بین تیم‌های صبای قم و فولاد خوزستان در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد.

در این دیدار برای تیم صبای قم، حامد لک، فیلیپه ماچادو، امیرحسین صادقی، مسعود حق‌جو، محمدامین آرام‌طبع، فرشید باقری، سامان آقازمانی(کریم اسلامی 46)، ابوالفضل ابراهیمی، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمد اوسانی و محمد قاضی به سرمربیگری علی دایی به میدان رفتند.

همچنین تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز با ترکیب علیرضا سلیمی، مهدی بدرلو، ماتیاس چاگو، امید خالدی، مهرداد جماعتی، لئوناردو مساریچ، محمد رضا خانزاده، محمد اهل شاخه، ساسان انصاری، امیر حسین فشنگچی و حسین ابراهیمی برای صبا صف آرایی کردند.

در این دیدار دو تیم بازی آرامی را دنبال کردند و غیر از تک گل تیم فولاد چندان موقعیت جدی بر روی دروازه دو تیم خلق نشد.

در دقیقه 23 بازی فشنگچی بازیکن تیم فولاد یک پاس عمقی ارسال کرد و در حالی که ماچادو مدافع صبا توپ را رها کرده بود تا به حامد لک برسد، ساسان انصاری صاحب توپ شد و دروازه صبا را باز کرد.

در ادامه این دیدار باز هم بازی یکنواخت دنبال شد تا اینکه در دقایق پایان نیمه نخست صبایی‌ها موفق شدند دو موقعیت خطرناک روی دروازه فولاد خلق کنند هرچند به گل نرسیدند.

در دقیقه 44 ابراهیمی بازیکن صبا از پشت محوطه جریمی شوتی محکم را روانه دروازه فولاد کرد ولی این توپ با اختلاف اندک از کنار دروازه به اوت رفت.

در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیز آقازمانی توپ را بر روی دروازه فولاد سانتر کرد ولی قاضی با ضربه‌ای اکروباتیک توپ را در اختیار سلیمی دروازه بان فولاد قرار داد.

صبایی‌ها که قصد نداشتند بازنده میدان باشند در نیمه دوم حملات همه جانبه‌ای را روی دروازه فولاد خلق کردند تا اینکه در دقیقه 64 علی محمدی از سمت چپ توپ زیبایی را روی دروازه فولاد سانتر کرد و امیرحسین صادقی مدافع جلوکشیده صبا موفق شد گل نخست نیمش را به ثمر برساند.

شاگردان دایی در ادامه موقعیت‌های مختلفی را روی دروازه فولاد خلق کردند که این موقعیت‌ها یکی پس از دیگر به هدر رفت تا اینکه در دقیقه 82 آرام‌طبع پاسی را به دروازه فولاد روانه کرد و قاضی نیز توانست با یک ضربه آرام توپ را به دروازه فولاد بدوزد.

در این دیدار محمد اوسانی از صبا و امیرحسین فشنگچی از فولاد با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم صبای قم با این پیروزی به رتبه پنجم جدول رده‌بندی صعود کرد و فولاد نیز همچنان در قعر جدول باقی ماند تا جایگاه اسکوچیچ بیش از پیش بر روی نیمکت تیمش متزلزل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها