أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۶۷۹۲
زمان انتشار: ۱۷:۲۱     ۳۰ مهر ۱۳۹۴
اداره کل دانشجویی وزارت بهداشت با تشریح جزئیات حادثه فوت یک دانشجوی پزشکی از ادامه بررسی علت فوت این دانشجوی نمونه خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، وزارت بهداشت ضمن تسلیت حادثه تلخ و ناگوار فوت یک دانشجوی پزشکی به خانواده این مرحوم، جامعه دانشگاهی، دوستان و همکلاسان این دانشجوی نمونه، اعلام کرد: علت وقوع حادثه از سوی مسئولان انتظامی و قضایی کشور در حال بررسی است و نشر هر گونه اطلاعاتی خارج از مسیر قانونی بی‌پایه و اساس بوده و مصداق شایعه پراکنی و قابل پیگیری است.

به گزارش معاونت فرهنگی، دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در 26 مهرماه سال جاری یکی از دانشجویان ممتاز رشته پزشکی خود را از دست داد. براین اساس روز یکشنبه 26 مهرماه حوالی ساعت 10 و نیم صبح یک مورد حادثه سقوط از ساختمان نیمه‌کاره در حوالی بیمارستان لقمان تهران به اورژانس و سپس نیروی انتظامی اطلاع داده می‌شود. مصدوم حادثه احسان کریمی دانشجوی انترن بیمارستان لقمان بود که بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل ولی در کمال تأسف به دلیل شدت مصدومیت و جراحات وارده، جان خود را از دست می دهد. علت دقیق حادثه از سوی پلیس، پزشکی قانونی و سایر مراجع ذیصلاح در حال بررسی است.

مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت ضمن تسلیت این حادثه تلخ و ناگوار به خانواده این مرحوم، جامعه دانشگاهی و دوستان و همکلاسان این دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: علت وقوع حادثه از سوی مسئولان انتظامی و  قضایی کشور در حال بررسی است و نشر هر گونه اطلاعاتی خارج از مسیر قانونی بی‌پایه و اساس بوده و مصداق شایعه پراکنی و قابل پیگیری است.

مطلبی با اعلام اینکه به محض اطلاع از این حادثه تیمی از کارشناسان وزارت بهداشت به محل وقوع حادثه اعزام شدند و ضمن مطالعه پرونده تحصیلی و شناسنامه سلامت روان این دانشجو با هم‌خوابگاهی‌های وی به گفتگو پرداختند.

وی افزود: به اذعان همه همکاران، هم‌خوابگاهیان، اعضای هیأت علمی و دوستان متوفی و همچنین بررسی‌های اولیه تیم وزارت بهداشت، دانشجوی نامبرده یکی از پرتلاش‌ترین؛ موفق‌ترین و سالم‌ترین دانشجویان دانشگاه بوده و هیچگونه سوابقی از اختلالات روحی، ‌روانی یا معضلات اخلاقی از وی گزارش نشده است.

مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت درگذشت این دانشجوی نمونه را ضایعه‌ای دردناک برای آینده جامعه پزشکی کشور خواند و تأکید کرد: وزارت بهداشت در حفظ امنیت و سلامت دانشجویان بسیار حساس است و تمام تلاش خود را جهت تأمین امنیت جسمی و روانی دانشجویان علوم پزشکی کشور به کار گرفته است. در این حادثه جهت بررسی دقیق‌تر پرونده، اداره کل دانشجویی این وزارتخانه تیمی را مأمور بررسی و پیگیری این موضوع کرده است و تا مشخص شدن دلیل این حادثه ناگوار به پیگیری‌های خود ادامه خواهد داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها