أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۶۸۲۹
زمان انتشار: ۱۵:۴۳     ۰۲ آبان ۱۳۹۴
وکیل متهم نفتی، متن نامه موکل خود را در واکنش به اظهارات وکیل مهدی هاشمی منتشر کرد.

به گزارش پایگاه 598 ،رسول کوهپایه‌زاده اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، در واکنش به اظهارات محمود علیزاده طباطبایی، وکیل مهدی هاشمی مبنی بر این که در پرونده «ب - ز» بحث اتهام رشوه مطرح است، گفت: ایشان پیشتر هم در مصاحبه با روزنامه آرمان گفته بود که از نظر من «ب - ز» باید اعدام شود، ضمن اینکه بحث رشوه هم در این پرونده مطرح است.

وی افزود: من به آقای علیزاده پاسخ دادم اما دوباره ایشان موضوعی مطرح کرد که به هیچ‌ عنوان در کیفرخواست موکل من به آن اشاره نشده است.

وکیل متهم پرونده فساد نفتی گفت: من با موکلم دیدار داشتم و وی نامه‌ای به من داد که در آن تأکید کرده بود، پاسخگوی این افراد نباشم که بخشی از این نامه به شرح زیر است:

«به نام خدا

جناب آقای کوهپایه‌زاده وکیل محترم، از شما تقاضا دارم اجازه دهید هر کسی با هر تفکری درباره من قضاوت و صحبت کند و نظر دهد و از پاسخگویی به آنها بپرهیزید.

من در انتخاب وکیل مختار بوده و انتخاب درستی انجام داده‌ام و از نظرات دیگران هم نه تنها ناراحت نمی‌شوم بلکه نهایت تشکر هم دارم، لطفاً مانع قضاوت و دیده شدن آن افراد نشوید.

در واقع یک وکیل خوب باید دارای سه اصل انسانیت، سواد حقوقی و علمی و پاقدم خوب باشد.

بنابراین کسی که به ناحق مردم را قضاوت کند و از روی اطلاعات نداشته حرف بزند، انسانیت او زیر سؤال است و اگر در بررسی عملکرد قبلی یک وکیل دیدید که نهایتاً با فرافکنی تقصیر محکومیت 10 ساله موکلش را به گردن قوه قضاییه انداخته، بدانید یا پاقدم خوبی ندارد یا سواد حقوقی او زیر سؤال است. بنابراین حرف آن عزیزان هم قابل گوش کردن است.»

وکیل «ب - ز»‌ تصریح کرد: بر همین اساس من از پاسخگویی به این افراد خودداری می‌کنم.

کوهپایه‌زاده همچنین درباره آخرین روند رسیدگی به پرونده موکل خود گفت: این هفته آخرین هفته مطالعه پرونده است و ما خوش‌بین هستیم که بتوانیم به همه ابعاد پرونده اشراف کامل پیدا کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها