يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۷۰۶۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۹     ۰۴ آبان ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598، سالها به خاطر گلزنی در دربی به استقلال روی جلد مطبوعات ورزشی بود.او در 4 بازی پی در پی دروازه رقیب سنتی پرسپولیس را باز کرد و به یکی از ترسناکترین بازیکنان پرسپولیس برای استقلالی ها تبدیل شده بود.

هر چند که مهدی هاشمی نسب مدافع بود اما تبحر خاصی درضربه سر و گلزنی داشت و توانسته بود با 4 بار گل زدن به استقلال محبوبیت زیادی بین هواداران پرسپولیس داشته باشد.اما یک شب ورق برگشت و هاشمی نسب شد بمب نقل و انتقالات و از پرسپولیس به استقلال رفت تا آن زمان هواداران پرسپولیس لقب "پول پرست"را به او بدهند در نخستن دربی پس از رفتن او از پرسپولیس با آتش زدن اسکناس در ورزشگاه آزادی او را با این شعار خطاب کنند.البته هاشمی نسب در آن بازی هم گلزنی کرد و دروازه پرسپولیس را باز کرد تا یک بار دیگر روی جلد روزنامه ها برود.از آن بازی بود که رفته رفته هاشمی نسب حاشیه هایش افول کرد و سالها به دور از حاشبه فوتبال بازی کرد و البته عمر فوتبالی خودش را به پایان رساند. هاشمی نسب که این بار ، سرانجام بهروز رهبری فرد ، یار گرمابه و گلستانش در دوره پرسپولیس ، خیلی شفافا درباره او گفته از استقلال رفت چون علی پروین نمی خواست او در آن تیم بماند ، وقتی با سئوال خبرنگار خبرورزشی در این باره روبرو شده ، به جای حرف زدن از گذشته ، تصمیم گرفته تا درباره امروز سخن بگوید. گلایه کند از کثیفی های فوتبال و از اینکه اصلا دوست ندارد ستاره این فوتبال باشد. مهدی یکی از شرترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس بود. او که 4 گل به استقلال زده بود ، این قدر در یکسال آخری که با علی پروین مشکل داشت ، ناصر ابراهیمی و افشیان پیروانی را با شوخی های خارج از عرف خود اذیت کرد تا سرانجام تصمیم بگیرند ، عذرش را بخواهند. البته همزمان او هم با آمدن به استقلال بهترین قرارداد عمرش را بست و آن زمان نتزدیک به 100 میلیون تومان از علی فتح الله زاده پول گرفت و گران ترین بازیکن ایران شد.

هاشمی نسب اخیرا گفته که از فوتبال متنفر است و دوست ندارد نامش در تاریخ این رشته ورزشی ثبت شود.متن کامل این گفت و گو را می توانید در خبر ورزشی بخوانید اما باید گفت بازیکنی که 5 گل در دربی زده است بعید اشت نامش به همین راحتی ها از تاریخ حذف شود.


منبع: خبرانلاین

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها